Skocz do zawartości

Serwery VPS od 14 zł brutto miesięcznie. VMLine.pl


VMLinePL

Rekomendowane odpowiedzi

W 100% nie polecam. Bardzo często miałem wrażenie, że na supporcie siedzi osoba, która nie ma bladego pojęcia czym się zajmuje - i tak było. Obiecanki cacanki, miało być a nie ma. Oczekiwanie np. 2 miesiące na łącze, przeprowadzki itp.

Skasowanie VPS z całą zawartością.

Dzisiaj dałem im szansę, podpieli nie ten dysk - rozwiązanie to wyczyszczenie całości i o do nowa postawienie systemu bez żadnej informacji.

Powodzenia w tej amatorce - ja mam dość wku...a się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 447
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Że co prosze? Po 3 minutach od zgloszenia blednej konfiguracji dyskow serwer zostal zatrzymany i przeinstalowany, rozumiem ze w ciagu 3 minut zdarzyles wgrac cala nowa konfiguracje?

Z tego co widze, usluge w vmline.pl kupiles pierwszy raz od 2 lat, wiec nie za bardzo rozumiem co masz na mysli oczekiwan na lacze i przeprowadzki. Mowisz o innej usludze w innym projekcie a vmline.pl nie ma z tym zadnego zwiazku. Wiec prosze abys poprawil swoj wpis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze te 3 minuty sa na wage zlota?

Jesli nie wiesz gdzie miales usluge, to po co tutaj spamujesz?

Radze powstrzymac sie od tego typu tekstow zwazywszy na typ uslugi jaki Tobie swiadczylismy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę Panstwa o to przykład tajemnicy klienta. Może jeszcze mi pliki przegladaliście? :) EOT

Nie, czytamy abusy.

@sgno,

fakt mialo to miejsce w Twoim przypadku, lecz na v-net.pro gdzie nie gwarantujemy kopii zapasowej,

natomiast w vmline.pl taka gwarancja jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Obecnie obsługa klienta w tej firmie jest na najgorszym poziomie.

Z kilku podanych numerow telefonów tylko jeden aktywny ale nikt nie odbiera.

Na wiele zgłoszeń przez panel odpowidzi nie są udzielane a wątki automatycznie zamykają się po 72 godiznach.

 

Chcialbym tylko napisać że wykupiona licencja DA do serwera nie działa. A Pan Artur zbywa mnie odpisujac że wszyskto działa po czym kontakt się urywa. Co z tego że pokazuje się panel logowania skoro licencja DA wygasła? Dlaczego mimo wykupionej wersji na zawsze czy jakoś tak ciągle muszę zgłaszać że nie działa i upominać się żeby tą licencje przedłużyć?

 

jest problem z podpieciem Pana serwera pod panel, przekazalem do programisty.

 

I na tym się zakończyło 22/07/2015 15:43

Oczywiście nic nie zostało zrobione.

hm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

problem z obsluga zgloszen wynika z faktu codziennego spamowania systemu supprotu i generowaniem zgloszen,

prosze o kontakt artur@e-ring.pl celem bezposredniego rozwiazania problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności