Skocz do zawartości

Internetowy sklep kosmetyczny do oceny

gosia_gd

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Może nie ma tu zbyt wielu kobiet ale z mojego doświadczenia wynika, że nie chcą one zbytnio podzielić się opiniami nt. mojego sklepu. Sprawa wygląda tak, że jakiś czas temu zleciłam budowę sklepu i jego pozycjonowanie. O ile z wyników pozycjonowania jestem zadowolona bo cały czas jest postęp to jako, że nie mam zbytnio doświadczenia w kwestii sprawdzania użyteczności czy też wizualnej prezentacji stron www (grafika również została zamówiona i mi po prostu się podobała) chciałabym prosić o kilka konstruktywnych uwag na temat sklepu - tak aby móc wprowadzić kolejne zmiany.

Link do strony: Drogeria

pozdrawiam,

Małgorzata

kolorystyka jest całkowicie nie trafiona jak na sklep z kosmetykami, ciemno i burawo, ta paleta barw mogłaby się nazywać "stara pudernica"

strona główna nie przypomina sklepu a jakiś blog, a tu od razu powinny się rzucać w oczy promocje i dobre okazje, w końcu Twoi użytkownicy szukają przede wszystkim produktów

https://raan.istore.pl/ - to jest dobry wzór do naśladowania

Raan teraz faktycznie dobrze wygląda, jednak jak sobie przypominam ostatnie zakupy w nim ze dwa lata temu to porażka, startowali z gorszego poziomu niż ten tutaj prezentowany. Jeśli to jest początek to nie jest żle, dużo w nim contentu. Może jest adresowany do ludzi co za nim kupią lubią poczytać, społecznościowo friendly, filmiki, ten sklep daje więcej niż inne: tylko zdjęcie, powielony milion razy opis i sp******j babo. Tylko faktycznie trochę ciemno w nim