Skocz do zawartości

Serwis o tematyce skuterowej - skutery-info.pl

Noti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Będę wdzięczny za ocenę serwisu:) https://skutery-info.pl Istnieje już przeszło trzy lata, cały czas pracuje nad nim, żeby lepiej wyglądał, nie jestem informatykiem, ani też grafikiem, ale coś tam potrafię, uczę się online trochę na ten temat...

Co można zmienić, poprawić tak żeby było lepiej?:D

Z góry dziękuje za każdą ocenę.

Pozdrawiam,

Noti

Stronka w porządku.

Dobra, przejrzysta grafika. Przyjazne linki, szybko się ładuje.

Jedyne co bym poprawił to tworzenie miniatur zdjęć gdyż są porozciągane.

Pozycjonowanie Częstochowa - bezpieczne pozycjonowanie stron Częstochowa

Impulsik.pl - darmowy, moderowany precel

Katalog firm Częstochowa - katalog tylko dla Częstochowskich stron i firm ( ewentualnie okolice czyli śląsk )

całkiem ciekawy serwis sporo treści ładnie się prezentuje bez wodotrysków ale jak dla mnie to lepiej ja wole takie serwisy proste i schludnie zrobione

oby tak dalej

Finanse bez tajemnic. Nie masz rachunku bankowego? Tylko najlepsze konta osobiste dla ciebie lub konto firmowe jeśli prowadzisz działalność gospodarczą.

Hmmm, Właśnie z tym mam problem, jak w ogóle się wchodzi na stronę główną, to tak samo wyskakuje w zakładce "Strona Główna". Nie potrafię tego zmienić.

Jeżeli chodzi o wiki to zmieniam na coś fajniejszego, bawię się Sobi2, zobaczymy co z tego wyjdzie. Próbowałem też coś zrobić w VirtueMart ale nie radzę sobie, nie mówiąc już o K2, które Mnie bardzo ciekawi:)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie