Skocz do zawartości

nowy keyword tool w AdWords


franckey

Rekomendowane odpowiedzi

dodali ocenę konkurenycjności i natężenie poszukiwań, oczywiście w formie paska typu pagerank, a nie konkretnych wartości.

pozdrawiam:

Tomek Frontczak

MaxROY.com sp. z o.o. - Search Marketing Consulting

Szkolenia - Marketing: AdWords (certyfikowane przez Google), SEO (certyfikowane przez MaxROY.com) i Analityka Webowa

marketing_okladka_poziom.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stwórz listę nowych słów kluczowych dla Grup Reklam i przeglądnij szczegółowe statystyki, takie jak konkurencyjność reklamodawcy i natężenie poszukiwań

narazie raczej bajer "all in one" - szacowanie kosztu/pozycji nadal nie działa, narzędzie do słów takie jak było, a z tymi szczegółowymi statystykami to dali czadu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
dodali ocenę konkurenycjności i natężenie poszukiwań, oczywiście w formie paska typu pagerank, a nie konkretnych wartości.

znalazłem taka frazę której natężenie poszukiwań miało wynosić 2/5

gdy strona pokazała się na dana fraze na pozycji czwartej okazało się że notuje znikomą odwiedzalność w porównaniu ze słowami których natężenie poszukiwań jest wskazywane jako 1/5 czy nawet 0/5

więc z tą wiarygodnością narzędzia keyword popularity bywa różnie

respect.gifgoogle.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności