Skocz do zawartości

Szybkie pytanko, odnośnie rachunku.


upa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Tak przeglądałem w sieci, wiele rachunków. Jednak każdy różni się czymś, zawsze coś jest dodane lub ujęte. Dodatkowo, też nie za bardzo wiem jakie wyliczenia wpisać.

a) umowy o dzieło, podatek płaci zleceniodawca

!!! 1 rachunek 1550,00 PLN netto

;) 2 rachunek 875,00 PLN netto

Dodam, że 1 rachunek jest z przed miesiąca. Tak więc, jak napisać by zapłacili go np. w ciągu 3 dni od otrzymania wezwania do zapłaty?

Drugi rachunek wystawię dopiero na ten miesiąc, jednak puszczę go od razu *ze względu, że już wykonałem też zlecenie.

Jeśli by mi ktoś mógł podesłać wyliczenia (rachunkowe do tych kwot), byłbym bardzo wdzięczny.

Dodatkowo, uzupełnienie mnie jeśli czegoś brakuje.

Na rachunku znajduje się

a) Rachunek nr. 1 do umowy NR 1/08/2010

;) miejscowość + data

c) Jak ma wyglądać tekst wzywający do zapłaty w ciągu np. 3 dni

d) Moje dane + NIP / PESEL

e) Dla kogo rachunek (pełne dane firmy)

f) Jakie zadania wykonałem + kwoty netto czy brutto?

g) Jak mają wyglądać te wyliczenia, niestety ale patrząc na rubryki co się tam odlicza + dodaje po prostu (boję się, że źle to wypełnię)

Dziękuję za POMOC!

edit: słownie kwota i mój podpis (wysłać to w 1 egzemplarzu czy uch?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności