Skocz do zawartości

Wybór domeny

grzesiekch86

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o radę, przy wyborze domeny, rozważam dwie możliwości:

jakanielublin.pl

jakanie-lublin.pl

Czytałem już wiele postów odnośnie stosowania myślnika w domenie. Czy warto? Zależy mi aby domena zawierała dwie frazy - jakanie i lublin, ponieważ strona tematycznie będzie się z nimi ściśle wiązała.

fu*k to Jakanie to nie nazwa miejscowości pod Lublinem?:) W życiu bym się nie domyślił, że chodzi o to ;)

Nie no zrób tak jak koledzy mówią;) Liczy się ilość linków do strony i ich moc + optymalizacja, a myślnik w domenie to sprawa drugo, albo trzeciorzędna.

Przede wszystkim dzięki wielkie za odpowiedzi. Jakanie i Lublin głównie dlatego chciałem, że jak ktoś np w Lublinie będzie szukał specjalisty od leczenia jąkania, to właśnie takie frazy mógłby wpisywać. Patrzyłem teraz i domena: logopedalublin.eu jest wolna. Zdam się ekspertów, bo ja przy pozycjonowaniu itp jestem zielony:). Wszystkie inne domeny typu samo jakanie, jakanie terapia są zajęte, wcześniej korzystałem z domeny jakaniekonsultacje.pl ale okazała się niewypałem - za długa, i pewnie trochę niezrozumiała.

Słuchaj, jakąkolwiek domenę weźmiesz to na frazę 'jąkanie lublin' będzie Ci banalnie łatwo wejść;) Jest to mało konkurencyjna fraza i nie powinieneś mieć większego problemu z wybiciem się na nią.

Domena w przypadku tak prostych fraz nie ma takiego znaczenia i możesz postawić przede wszystkim na jej estetykę;)

Jeśli koledzy powyżej mówią, że domena z "-" czy bez pozycjonuje się tak samo, to znaczy że wiedzą co mówią. Ja natomiast powiem, że faktem oczywistym wśród osób zajmujących się domenami jest, to że bez "-" jest domeną lepszą.

Dlaczego nasza-klasa.pl odkupiła za grube pieniądze NaszaKlasa.pl ?

W przypadku domeny JakanieLublin.pl niezbędnym uzupełnieniem powinna być domena IDN - JąkanieLublin.pl