Skocz do zawartości

Dodawać Publikerem swoje strony?

bobeks

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Naczytałem się i zdurniałem :D

Proste pytanie - używając jakiegoś automatu - dodawać linki do strony pozycjonowanej (właściwej) czy nie?

Mam parę różnych stron, które są moją własnością, nie klienta - czy jak zacznę je dopisywać do precli/katalogów - to nie narobię sobie bałaganu?

Chcę to robić w miarę rozsądnie - kilkanaście wpisów dziennie max. Odpada mi czynnik, że robię dla kogoś - więc ten ktoś mnie nie wykręci po udanej (mam nadzieję) akcji pozycjonowania.

No ale - raczej jakichś filtrów czy banów nie chciałbym załapać :(

Niby powinienem linkować zaplecze a potem do głównej - ale bez wariackiej "jazdy" - może linkować od razu główną??

Pomóżcie rozstrzygnąć problem - Za/ przeciw?? :)

pozdrawiam!

Wybaczcie - jestem seo-amatorem - Domki Ustronie Morskie - zapraszają!

Zdecydowanie leć automatami / pół automatami zarówno zapleczówki oraz strony docelowe. Zaplecze będzie lepiej podlinkowane i będzie zyskiwać na mocy. Z czasem możesz zwiększyć ilość dodawanych linków podczas tego procesu, pamiętaj że G z nie zaindeksuje wszystkiego naraz.

Profesjonalne tworzenie stron kielce oraz serwisów internetowych

Robił ktoś testy co się stanie jak w Publikerze ustawi się np. 200 linków dziennie do dodania ? Stałem się posiadaczem jednego, małego forum i szukam sposobów na skuteczne pozycjonowanie.

Z

CLUBBERS to forum muzyczne dla młodzieży zafascynowanej tym co przedstawia sobą muzyka klubowa. Forum Clubbers to cały mój świat.

Eh trudno powiedzieć - sam musisz ocenić jaka ilość jest ok, biorąc pod uwagę moc Twojej strony. Mam strony, które linkuje ile tylko mogę, po kilka tys. wpisów dziennie, a mam takie które linkuję po 200 wpisów... 200 linków dziennie to nic wielkiego, szczególnie jak nie będziesz dodatkowo linkował tych wpisów np. SWLem.

SEO BulletProof VPS.

Załóż konto na dropbox.