Skocz do zawartości

Sieć reklamowa zainteresowana moim serwisem

vectra74

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jedna z sieci reklamowych zainteresowana jest moja witryną teraz powstaje pytanie czy jest sens się z nimi wiązać ?

Z Google adsense mam około 600 euro miesięcznie + inne czyli około 3000zł miesiąc.

Czy przy statystykach na poziomie 200tys u/u miesiąc i 4mln.600tys. odsłon miesiąc da się wyciągnąć z sieci lepsze pieniążki?

Tematyka serwisu rozrywkowa.

Dzięki za podpowiedzi.

Wiem że ciężko coś określić bo jest wiele czynników ja nie mam doświadczenia z sieciami reklamowymi może z waszego doświadczenia coś porazicie chociaż ogólnikowo.

Katalog stron - PR4 30k BL

Lubisz czarny humor ?

Kobieca strona rozrywkowa

Współpraca z Agencją nie musi oznaczać rezygnacji z obecnych form reklamowych. Ciężko coś powiedzieć bez zobaczenia serwisu i nasycenia go reklamami w obecnej chwili. Jeśli masz wolne miejsca emisyjne, które nie będą wywoływać białej gorączki u odwiedzających to śmiało rozpocznij współpracę.

Nie wiem jak stawki prezentują się teraz, jednak w tamtym roku otrzymywaliśmy kilkanaście, do kilkudziesięciu groszy za 1k odsłon 750x100 w tej tematyce, zatem pieniążki są raczej średnie.

Nie ma to jak skuteczna pozycjonowanie od  mediapremium.pl ?

Można polecić agencję w zależności jaki temat rozrywki jest ale w Arbo raczej na 100% dostaniesz. Coraz częściej z agencji trafiają się indywidualne reklamy, na których można coś więcej wyciągnąć. Najgorszy okres to wakacje, zarobki z agencji zależą także od grupy wiekowej Twojego serwisu rozrywkowego. Ale warto po testować chodź z własnego doświadczenia wiem, że trzeba na to 2-3 miechy gdyż od razu agencję nie chętnie dają na nowe strony reklamy zwykle to ,,resztki'';) Ale jak podasz konkretny rodzaj rozrywki to można coś więcej powiedzieć.

Czemu? ja tam sobie chwalę bo mam około 20gr za 1 tys wyświetleń banera ( gdybym miał 5mln wyświetleń banera m/c to stawka była by lepsza)