Skocz do zawartości

Promocja strony


matisek

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie macie doświadczenia z promowaniem stron w sposób inny niż wyszukiwarki (tu już mam co potrzebuje :) )

t.z.n mailing, banery, art. sponsorowane.

Zamierzam wykupić mailing na onecie lub (i) wp jednak się wacham, czy skuteczność takiej reklamy jest choćby przyzwoita.

Jeśli chodzi o banery to onet wydawał by się chyba najlepsym rozwiązaniem, ale może się myle.

z góry dzięki za wszelkie sugestie i rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź na mailing z reguły odpowiada co 20 osoba chyba ,że jesteś cudotwórcą copywriterem z kilkoma ładnymi latkami doświadczeń, wtedy nawet co 5. Onet i mailing odradzam - najskuteczniejsze są serwisy temaryczne gdzie profil użytkownika ci odpowiada.

Jeśli wyślesz do ludzi meila o treści

nadawca: admin@twojafirma.pl

tytuł: super oferta na

to przepadłeś i straciłeś pieniądze

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od zawartości i tematyki witryny, jest mnóstwo innych sposobów na promocje ale dobry pomysł kosztuje :jezyk1: jak nie dobrą kase to wysilenie szarych komórek

co do mailingu i bannerów to podzielam zdanie o skuteczności tego sposobu.

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto też promować witryne w świecie 'niewirtualnym' , adres na samochodzie, wizytówce, papierze firmowym, itd...

96589[/snapback]

Mam zamiar wykupić sporą reklame w prasie regionalnej.

Co do skuteczności banerów zgadzam się w pełni, jednak nic chodzi mi o klikalność co o stworzenie "Wizerunku" i pod tym kątem szukam rozwiązań.

Dzięki za dotychczasowe rady i prosze o więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pożądna reklama na stronie o podobnej tematyce i wtedy dotrzesz do grupy ludzi zainteresowanych twoją stroną

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się, że możłiwości jest sporo, ale nie jestem w stanie ci odpowiedzieć w żaden sposób nie znając treści witryny ani adresu. Dlaczego ?

Po pierwsze w prasie daje się promowac proste, krótkie i łatwe adresy np.: np.: www.pinia.pl www.elate.pl www.itur.pl lub łatwe do zapamiętania np.: www.dobredomy.pl. jak dorzucisz jescze chociaz jeden człon to masz jak amen w pacierzu że mało kto zapamięta.

Po drugie grupa docelowa czyli kto ma się znależć na tej stronie - to może być wszystko od wlepki poczynając a na bilboardach kończąc - choć nie oszukujmy się ogladalnośc spowodowana takimi akcjami jest bez porównania mniejsza i droża niż pozycjnowaniem czy reklamami adwords.

Można jeszcze uskuteczniać PR internetowy, (nie Page Rank a Public relations), ale żadna z agencji reklamowych mających to w swojej ofercie nie podchodzi do tego powaznie.

Ostatnio sprawdzałem, czy da się coś wypromować bez pozycjonowania i okazało się, że da - udało mi się sprowadzić jakieś 500 UNIQ IP / na dzień na nowy adres.

jednak najtaniej jest robic to w samym Internecie. Skoro co czwarty Polak korzysta z internetu - to większosć akcji w innych mediach powoduje, że wyrzucasz 75% gotówki do kosza. Oczywiście odpowiedni dobór mediów może skutecznie zlikwidowac ta niedogodnośc. Ale reklamy w prasie lokalnej (zazwyczaj na 14/ albo 1/8 strony) to jednak znaczacy wydatek i marny efekt.

I tu masz inną prawde o reklamie - nie stać cię na 60-120 reklam w telewizji to nie rób 30 tylko daj 100 ogłoszeń całostronicowych w prasie. Stać cię tylko na 1/4 strony w Wyborczej - lepiej daj całą stronę w lokalnej. Nie stać cię na całą stronę - to lepiej kup kilka outtdorów na mieście ... ITD. Po prostu pewnej wielkości reklam się już nie zauważa.

Jeżeli stać cię na reklamy w prasie, wizytówki, ogłoszenia. To zapewniam cię, że za te same koszty można zrobić tak porządne pozycjonowanie (nie jakąś zabawę we frazy), że efekt będzi epo prostu 2-5 razy lepszy i tańszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do rpomocji polecam jedna, najbardziej skuteczna metode:

- okresl najbardziej zyskowna grupe docelowa

- pomysla jak do niej najlepiej trafic (w sposob nieagresywny, preferowany przez nich)

- zainwestuj w promocje trfiajaca do wybranej grupy docelowej.

Jesli sprzedajesz MELEXy to nie kupujesz banera na onecie, lecz np. organizujesz mała impreze dla włascicieli pol golfowych:).

Testowalem reklame w prasie... nie polecam... malo efektywna i droga.

Polecam za to boksy sponsorowane w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się ze wszystkimi osobami wczesniej pomyśl jak możesz dotrzeć do osób ktore by zintereswował twój towar/lub co kolwiek masz na teym sajcie

niezaleznosc-finansowa.pl - czasami coś napiszę

Hippos - Katalog stron PREMIUM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze uskuteczniać PR internetowy, (nie Page Rank a Public relations), ale żadna z agencji reklamowych mających to w swojej ofercie nie podchodzi do tego powaznie.

Rozwiń wątek... jeżeli możesz... wydaje mi się, że jest jednak już trochę inne nastweienie do do PR internetowego. I wiele firm skutecznie z tego korzysta...

Pozdrawiam

Husker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio moja firma wydała kilkadziesiąt tysięcy złotych na reklamy na autobusach MPK. Efekt - żaden. Co więcej - nasi przedstawiciele praktycznie nie widzieli tych reklam na autobusach, choć sie za nimi rozgladali. Jak się okazało 30 autobusów na województwo kosztuje sporo a jest niewidoczne.

Co się sprawdziło? sporządziliśmy bazę danych potencjalnych kontrachentów i do każdego przesłaliśmy przesyłkę pocztą tradycyjną. Następnie telefon. Efekt był a koszty nieporównywalnie mniejsze.

Zrób fajny filmik we flashu, zabawny i reklamujący Twoją stronę. Internauci sami go roześlą między sobą i co najmniej część z nich dotrze na Twoją stronę.

Jeśli korzystasz z prasy (magazyny wcale nie są złe), to tylko z tematycznie powiązanej z Twoją stroną. Gazty sobie możesz darować. Pamiętaj, że mniejsze wydawnictwa są często gotowe do reklamy barterowej (reklama za reklamę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można jeszcze uskuteczniać PR internetowy, (nie Page Rank a Public relations), ale żadna z agencji reklamowych mających to w swojej ofercie nie podchodzi do tego powaznie.

Rozwiń wątek... jeżeli możesz... wydaje mi się, że jest jednak już trochę inne nastweienie do do PR internetowego. I wiele firm skutecznie z tego korzysta...

99197[/snapback]

Public Relations w Internecie niewiele róznią się od tych w realu. W realu znam świetne agencje PR, które potrafią dotrzeć do każdego dziennikarza, nagłośnić imprezę, wydarzenie; znam agencje branżowe (np IT) docierające do specjalistycznych dziennikarzy itp. W Internecie, co prawda sam nie prowadzę prawdziwego portalu, ale współpracują z wieloma i podejście agencji do nawet sporych i opiniotwórczych stron jest BEZNAJDZIEJNE. I nie chodzi tu tylko o pieniądze. Po prostu brak szacunku dla ludzi.

A i sketeczość akcji PR-owych w Internecie (przynajmniej tych które widze) oceniam jako mierne ... Wszytsko jescze jest do zrobionienia i wiele (jeszcze) można zdziałać samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności