Skocz do zawartości

Słowa kluczowe


freestyper

Rekomendowane odpowiedzi

to zależy od tematyki, od skomplikowania słów kluczowych i od funduszy:)

najlepiej wybrać 3główne a potem przy okazji mieszania...tytułów, tekstów itd... dołączyć jeszcze z 3poboczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, ale to będzie raczej mało naturalne aby tylko na jedną frazę pozycjonować:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wątku jest na tyle ogólny, że chyba mogę się tu podpiąć.

Prowadzę biznes lokalny. Czy powinienem pozycjonować się na frazy zawierające nazwę miejscowości, czy lepiej ją pominąć i pozycjonować się na "gołe" frazy, zakładając, że G i tak weźmie pod uwagę obszar mojej działalności (jestem w G Places, na stronie dodałem VCard)?

Ukonkretniając: czy jeżeli pozycjonuję się na frazę "terapia małżeńska" i jednocześnie jestem w G Places, mogę liczyć, że uzyskam z automatu pozycjonowanie na "terapia małżeńska Wrocław"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat wątku jest na tyle ogólny, że chyba mogę się tu podpiąć.

Ukonkretniając: czy jeżeli pozycjonuję się na frazę "terapia małżeńska" i jednocześnie jestem w G Places, mogę liczyć, że uzyskam z automatu pozycjonowanie na "terapia małżeńska Wrocław"?

Jest szansa że sam się wbijesz będąc w G Places, ale lepiej pozycjonować stronę pod tą frazę bo nie musisz liczyć na przychylność google, a przynajmniej będziesz widoczny w wynikach organicznych.

Xann Internet Solutions - Tworzenie sklepów internetowych

468x60_5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa że sam się wbijesz będąc w G Places, ale lepiej pozycjonować stronę pod tą frazę bo nie musisz liczyć na przychylność google, a przynajmniej będziesz widoczny w wynikach organicznych.

Z jednej strony racja, ale z drugiej - wyszukiwanie bez miejscowości jest o wiele bardziej popularne (wg. danych G Adwords oraz G Insights). Jeżeli G sam uwzględnia lokalizację biznesu, wówczas pozycjonowanie na frazę zlokalizowaną nie daję żadnych profitów, a jedynie redukuje ilość ekspozycji w wynikach wyszukiwania. Stąd moje pytanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sam mówiłeś prowadzisz biznes lokalny, oczywiście hasła ogólne są popularniejsze, ale jak powiedziałeś G sam ustala lokalizacje biznesu, więc tylko ludzie z twoich okolic zobaczą cię na dane hasło co oznacza że i tak nie dotrzesz do większości ludzi będąc w G Places.

Nie powiedziałbym że pozycjonowanie na frazę lokalną nie daje profitów, G może i lokalizuje biznes, ale nadal możemy wpływać na wyniki organiczne, nie pozostawiałbym wszystkiego w rękach google, bo twoja konkurencja nie śpi.

Xann Internet Solutions - Tworzenie sklepów internetowych

468x60_5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sam mówiłeś prowadzisz biznes lokalny, oczywiście hasła ogólne są popularniejsze, ale jak powiedziałeś G sam ustala lokalizacje biznesu, więc tylko ludzie z twoich okolic zobaczą cię na dane hasło co oznacza że i tak nie dotrzesz do większości ludzi będąc w G Places.

Nie powiedziałbym że pozycjonowanie na frazę lokalną nie daje profitów, G może i lokalizuje biznes, ale nadal możemy wpływać na wyniki organiczne, nie pozostawiałbym wszystkiego w rękach google, bo twoja konkurencja nie śpi.

Zaczyna mnie to nieco przerastać.

Moja koncepcja jest taka:

Pozycjonując na frazę "terapia małżeńska wrocław" uzyskam na nią wysokie pozycje, ale dla frazy "terapia małżeńska" nadal będę nisko. Nie dotrę zatem do potencjalnych klientów z moich okolic, którzy szukają frazą nie-lokalizowaną.

Z kolei pozycjonując na "terapię małżeńską" dotrę do nich, zaś dzięki temu, że G rozpozna moją lokalizację, będę również wysoko w wynikach dla "terapii małżeńskiej wrocław", ponieważ G weźmie pod uwagę moje pozycjonowanie na frazę "terapia małżeńska". Nie mówię tu o wynikach z Google Places, tylko o organicznych. Pytanie, czy ta teoria (o rozponawaniu i uwzględnianiu lokalizacji) jest prawdziwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozycjonując na frazę "terapia małżeńska wrocław" uzyskam na nią wysokie pozycje, ale dla frazy "terapia małżeńska" nadal będę nisko. Nie dotrę zatem do potencjalnych klientów z moich okolic, którzy szukają frazą nie-lokalizowaną.

Tak dokładnie.

Z kolei pozycjonując na "terapię małżeńską" dotrę do nich, zaś dzięki temu, że G rozpozna moją lokalizację, będę również wysoko w wynikach dla "terapii małżeńskiej wrocław", ponieważ G weźmie pod uwagę moje pozycjonowanie na frazę "terapia małżeńska". Nie mówię tu o wynikach z Google Places, tylko o organicznych. Pytanie, czy ta teoria (o rozpoznawaniu i uwzględnianiu lokalizacji) jest prawdziwa?

Teoretycznie tak to powinno wyglądać, ale pozycjonowanie głównego hasła tradycyjnymi metodami może nie mieć wpływu na pozycje w mapkach. Rozumiem to tak, mając biznes lokalny, pozycjonowanie głównego hasła: "terapia małżeńska" ograniczać tylko do poprawy pozycji w mapkach bo pozycjonowanie to w wynikach organicznych dla lokalnego biznesu nie ma sensu + pozycjonowanie lokalnego hasła, wtedy nie traci się potencjalnych klientów, którzy szukają pod frazą nie-lokalizowaną.

Xann Internet Solutions - Tworzenie sklepów internetowych

468x60_5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności