Skocz do zawartości

Oczekiwanie na wyniki - Pytanie początkującego

BrzekuPL

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie szanownych forumowiczów,

Mam do was kilka nurtujących mnie pytań, nie proszę tym samym o wyjawianie mi jakieś wiedzy tajemnej :) tylko pomoc w prostej kwestii i mam nadzieję, że ktoś pomoże mi rozwiać wątpliwości.

Jestem mocno początkujący w dziedzinie pozycjonowania i uczę się po to aby w miarę skutecznie pozycjonować swoje strony www. Kupiłem dodawarkę SeoLight i za jej pomocą zdobywam swoje pierwsze wpisy. Z tego co udało mi się wywnioskować - to to co wpisujemy w tytule wpisu do katalogu staje się potem anchorem naszego linka, bo przez kliknięcie tytułu wpisu przenosi mnie na moją stronę. Czy nie jestem w błędzie ?

Później po zaakceptowaniu wpisu w katalogu często w emailu zwrotnym dostaję informację "podlinuj swój wpis" co to wogóle znaczy ??

I ostatnia najważniejsza kwesta to to, że zastanawiam się kiedy w ogóle w google widać wyniki naszej pracy ?

pozycjonuję swoją stronę na mało konkurencyjną frazę, jest to 22.000 zwracanych wyników w google i 110 zapytań miesięcznie, pierwsza osoba w wynikach wyszukiwania, patrząc przez SeoQuake na Yahoo links ma 17 backlinków, w link domain jest więcej ale nie wiem co to znaczy. Idąc dalej tym tropem staram się dawać około 10 wpisów dziennie, z 70 wpisów które dałem do Yahoo widzi już 30, więc teoretycznie wyprzedziłem pierwszą osobę na liście praktycznie 2 razy a moja pozycja w google jest 4 -na drugiej stronie wyników i ani drgnie, jak tam weszła to od tygodnia stoi bez zmian. Czemu w takim razie nie wyprzedzam konkurentów tylko zostaję daleko w tyle ? oni zapewne nie robią nic w tym kierunku. Dodam że staram sie umieszczać wpisy w katalogach powyżej pr 1.

Będę bardzo wdzięczny za kilka słów wyjaśnień bo spędza mi to sen z powiek,

dodaję linki codziennie i nijak nie przekłada się to na efekty.