Skocz do zawartości

Telefon do Google AdWords


Redjasper

Rekomendowane odpowiedzi

Na stronie logowania do systemu adwords pojawiła się informacja:

Potrzebujesz pomocy w utworzeniu konta AdWords?

Zadzwoń na:

800 702 371

(Pon.-czw.: 9-18, pt.: 9-17; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora.)

Jak widać mamy już możliwość kontaktu “ustnego” z pracownikami adwords co może ułatwić i przyspieszyć rozwiązywanie problemów bądź rozwiewać wątpliwości.

Telefon faktycznie działa i po pewnym okresie oczekiwania zgłasza się żywa osoba z pomocy adwords.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracownicy Google mówili o tym w poprzednim tygodniu w Krakowie.

I fajnie fajnie, tylko telefoniczna pomoc ma być tylko i wyłącznie pomocą podczas zakładania konta, czyli dla nowych (i raczej nieagencyjnych) użytkowników systemu AdWords - dzwoniąc na ten numer z bardziej zaawansowanym pytaniem raczej nie mamy co liczyć na pomoc... Przynajmniej tak wynika z informacji podanych przez pracowników Google:-)

Za to podobno kontakt mejlowy ma działać zdecydowanie sprawniej:-)

----

Sprzedam Publikera, wersja 1.0.4 Biznes. Wystawiam FVAT. Więcej tutaj

Kupie linki i domeny - tematyka: księgowość/rachunkowość + zdrowie/medycyna. Kontakt przez PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że nie tłumaczą Mańkowi z zakładu mechanicznego w Pszczynie na darmowej infolinii jak założyć zoptymalizować i poprowadzić kampanię adwords na 20 fraz.

I frytki do tego :).

Wtedy wszystkie agencje oferujace obsługe kampanii adwords popadałyby jak muchy...

Jeśli ktoś jest nowy i ma problem z rejestracją to uważam że dobry krok. W końcu nie każdy kto wchodzi w ebiznes zna się na narzędziach SEM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy wszystkie agencje oferujace obsługe kampanii adwords popadałyby jak muchy...

Ale przecież to wszystko w tym kierunku zmierza. Po co mają się dzielić zyskiem z agencjami ? Murzyn zrobił swoje, murzyn może odejść.

Bildero - super wydajny serwer zdjęć, możliwość skalowania w locie, zoom, zdjęcia obrotowe (360 stopni), własny znak wodny i wiele innych możliwości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtedy wszystkie agencje oferujace obsługe kampanii adwords popadałyby jak muchy...

Ale przecież to wszystko w tym kierunku zmierza. Po co mają się dzielić zyskiem z agencjami ? Murzyn zrobił swoje, murzyn może odejść.

Z tego co ostatnio Google robi, widać, że idą w kierunku odsunięcia wszystkich pośredników od zarabiania na Google.

Po co Klient ma płacić agencji i Google, jak może płacić tylko Google i to więcej.

Dzięki agencjom się rozwinęli, a teraz chcą wyeliminować agencje.

Jak wyeliminują agencje, to będzie łatwo sterować Klientami i wyciągać więcej pieniędzy.

Z agencji trudniej wyciągnąć kasę, niż z nieświadomego klienta.

Modle się o konkurencję :aniolek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdury piszecie. Jak jest dobra agencja i zna się na rzeczy to i tak znajdzie rację bytu. Przecież nawet Google nie ma złotego sposobu na optymalizację dużych kampanii. Każdy ma swoje sposoby. Są narzędzia usprawniające pracę przy dużych kampaniach, pojawia się i darmowa usługa obniżająca bariery wejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności