Skocz do zawartości

Przekierowanie 301, a darmowy serwer

Paq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wykonaniem przekierowania 301 z większej zapleczówki, stojącej na darmowym hostingu (000webhost.com) na mój docelowy adres internetowy. Nie mam doświadczenia w budowaniu relacji z administracją bezpłatnych serwerów, stąd pojawia się moje pytanie: czy jeśli wykonam 301 na nowy adres, a 000webhost.com w chwilę po tym zorientuje się o fakcie to czy nie usunie mojej domeny? Nie znalazłem regulaminu, który odpowiedziałby mi na moje pytanie, więc zwracam się z tym zagadnieniem do Was. Nie pytam tutaj tylko o 000webhost.com, ale całą politykę bezpłatnych hostingów. Czy mogę sobie na coś takiego pozwolić? Nie chciałbym stracić tych kilku tysięcy BL'ek.

paq studio YouTube

Masz Ducati? Patrz sklep Do Dukata | Agencja SEO Paq Studio

z innych darmowych, to mogę powiedzieć, że cba pozwala na przekierowania tylko do innych domen cba. Podejrzewam, że wszystkie darmowe hostingi mają podobne upodobania, nie mają z tego żadnych korzyści, a straty same.

Robię ruch w IF.PL - SEO na dużą skalę

Wszystko zależy od adresu pod jakim masz stronę, jeśli masz tam podpiętą swoją domenę to możesz robić redirecta i hostngowi nic do tego. Jeśli strona stoi na ich subdomenie - to niestety mogą ale nie muszą zezwalać na przekierowanie. W ostateczności jeśli bardzo Ci zależy możesz wykupić u nich płatny hosting a wtedy nie powinno być problemów z przekierowaniem

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie