Skocz do zawartości

Idealny program do mieszania tekstów.


featmilka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, próbujemy stworzyć idealny program do mieszania tekstów. Mamy już kilka opcji, które będą na samym początku. Pomijam już dodawanie synonimów, sprawdzanie błędów, liczenie słów, znaków, itd. Program na zadaniu miały od razu również sprawdzać unikalność artykułów.

Ale czego jeszcze oczekiwalibyście od takiego programu? Jak idealnie powinien mieszać tekst, żeby można było wycisnąć jak najwięcej unikalnych tekstów? Myślę, że na dniach uda się przedstawić demo albo jakąś okrojoną wersję do testów. Więc im więcej podpowiedzi tym lepiej!

Internety robie! Jeśli Ty też to sprawdź nowy SAX.PL - tani hosting www. Kod rabatowy dający 50% zniżki to: [sAX2014].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomek_25 nie jestem programistą. Program pisze mój znajomy. Chodziło mi raczej o jakieś zalecenia mieszania poprzez zdania, słowa. Być może przez coś innego. Kwestia właśnie pomysłów.

Internety robie! Jeśli Ty też to sprawdź nowy SAX.PL - tani hosting www. Kod rabatowy dający 50% zniżki to: [sAX2014].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jasne, że lepiej tak zrobić (sam takie rzeczy piszę) ale zwróć uwagę na czas w którym my to robimy. A program może nam to zdecydowanie ułatwić i przyspieszyć.

Internety robie! Jeśli Ty też to sprawdź nowy SAX.PL - tani hosting www. Kod rabatowy dający 50% zniżki to: [sAX2014].

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie