Skocz do zawartości

BOK az.pl


mf

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze staram się zapłacić więcej za usługę aby mieć pewność że będzie ona taka, jaką bym chciał żeby była. Mam kilkanaście domen, między innymi w az.pl. Kilka dni temu przeglądają w swoim programie jakie domeny mam do przedłużenia i kiedy zauważyłem że musze przedłużyć domenę x. Wchodzę w swój panel a tu nie mam żadnych domen (były dwie). Łap za telefon i dzwonie do BOK az.pl. Po wysłuchaniu kilkunastu minut melodyjek i przypomnień robota jaki numer mam wybrać jeśli chce z kimkolwiek porozmawiać piszę email że jest tak i tak sprawa, że chciałbym wykupić abonament na kolejny rok, ale że nie widze tych domen w panelu. Ze wg. moich notatek termin już się kończy ale nie dostalem żadnego powiadomienia o tym. Domena w tym czasie wskazywała cały czas na moją stronę. Na drugi dzień dostaję odpowiedź że był jakiś problem ale jest już ok i mogę wykupić aktualizację. Proszę o FV i numer konta. To był piątek dlatego od razu mówie konsultantowi że kasa najwcześniej dojdzie na poniedziałek. W sobotę rano już domena wskazuje na az.pl. Dzwonię, niestety nikt nie odbiera. Pisze email, dalej nic. Dzwoniłem do nich chyba z 10 razy od tego czasu. Wiem że jest weekend ale firmy podobne np. home.pl MAJĄ dyżur. Na stronie az.pl nie jest napisane w jakich godzinach można dzwonić. Zawiodłem się. Nie pierwszy raz na az.pl. Minus za to że nie wysyłają powiadomień że trzeba wykupić domenę, drugi za to że jak sam do nich się udałemo sprawdzenie czy wygasa czy nie po moim zapewnieniu że kasa już poszła (całe 40 złotych polskich) odcinają mnie. Następny za to że BOK nie działa całą dobę (ludzie mają hostingi, domeny) lub że chociaż nie jest napisane KIEDY działa.

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio (wczoraj) miałem problem z domeną .Odpisali mi po 9 godzinach. Może piszecie do złego działu ? Nie wime czy było tak wcześniej ale teraz zawsze można się zalogowac i zobaczyc jaki staus ma nasze zgłoszenie.

Mimo to po początkowej euforii jestem umiarkowanie zadowolony z ich usług, bo np u mnie w panelu notorycznie nie zgadają się daty upływu ważności domeny, więc w panelu mam napisane data upływu ważności 30 listopada, a już 15 września domena jest niedostępna. (rzeczywista data upływu ważności to 15 września, ale dlaczego ich panel wprowadza mnie w błąd ? Gdy należy zarządzac kilkudziesięcioma domenami to poleganie na ich panelu skończy się sporymi stratami )

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem problem z rejestracją domeny w az.pl (pisałem o tym na forum). Pewnie mieli jakiś problem z formularzem. Już około tygodnia miałem tę domenę w nazwa.pl i dostaję maila z az.pl - "O jaką domenę Panu chodzi?" :brawa:

Niedwano zarejestrowałem domenę w az.pl - nie było problemów. Jakiś czas później znowu nie działał formularz. (Ostatnio kupiłem dosyć dużo domen.)

Chciałem kupić domenę .pl - w az.pl nawet nie próbowałem. Kupiłem w nazwa.pl mimo, że była 40zł droższa.

Autor postu nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania zawartych w nim informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio (wczoraj) miałem problem z domeną .Odpisali mi po 9 godzinach. Może piszecie do złego działu ? Nie wime czy było tak wcześniej ale teraz zawsze można się zalogowac i zobaczyc jaki staus ma nasze zgłoszenie.

oj nie rób juz z nas idiotów :brawa: na stronach az.pl jest cała rozpiska z jakim problemem na jaki email nalezy uderzyć. po braku odpowiedzi uderzyłem na bodajze 4, na kazdy po 1 email codziennie ;) w rezultacie dostałem tylko jedna odpowiedz po tygodniu.

co do statusu: no jest i co z tego? 10h upływa i nic się nie dzieje. lezy sobie mailik z datą wazności która upłyneła 4 dni temu :)

zdecydowanie nie polecam. mają system, mają zaplecze a support tak olewają, że szkoda gadać. jak ktos sie przyzwyczaił do supportu z zachodu to cięzko mu jest zrozumiec, ż enie ma maila w ciagu tych 24h (a nie 10h roboczych co w extremalnych przypadkach daje 3 dni bez reakcji).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rejestracjadomen.pl bardzo dobrze układa mi się współpraca, oczywiście onet.pl też są fachowi, o home.pl nie wspominając. Az kiedyś był inny, teraz olali całkowicie sprawę. Wg. prawa UE nie można wyłączyć mojej domeny bez poinformowania mnie o tym, to raz, a dwa to uciekam od nich, strona + subdomeny nie działają 2 dni. Nie stać mnie na taką obsługę.

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj nie rób juz z nas idiotów :brawa:

Nawet bym nie śmiał ;) .

Po prostu na razie nie miałem problemów z supportem, może też dlatego, że nie ma potrzeby abym korzystał z niego często (dwa razy na pół roku)

Przelewy uwzględniają bardzo szybko. Płacę zwykle przelewem, a ostatnio nawet przekazem pocztowym bo wyjeżdzam i zlikwidowałem wszystie konta w Polsce. Wystarczy wysłac potwierdzenie na maila że pieniądze poszły i za kilka godzin pieniądze są uwzględnione w panelu, więc jednak ktoś czyta te maile.

edit:

Ok sorry, przypomniałem sobie, raz nie mogłem z niewiadomych przyczyn zalogowac się do panelu. Problemów było strasznie dużo, i czekałem w cholerę czasu na dostęp do moich domen. Z adminem jakoś nie mogłem się porozumiec. Duży minus.

...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu  na razie nie miałem problemów z supportem, może też dlatego, że nie ma potrzeby abym korzystał z niego często (dwa razy na pół roku)

to mniej więcej jak ja z znienawidzonym przez wszystkich superhostem ;) ostatnio nawet w sprawie php5 dostalem odpowiedz bodajze w ciagu 2h. no niemozliwe :)

ps. aha, chcialem jeszcze dodac iz nie ma nic bardziej wk**** jak podanie terminu odpowiedzi do 10h roboczych - klient grzecznie czeka, czas mija i nic. odpowiedz na 'ticket' i nic. wbrew zasadom - nowy 'ticket' na kolejne 10h i.. i nic. No to na cholere jest ten system? Tak dla jaj?

Tak samo jak ich livechat. wchodze, zadaje pytanie. pani mowi mi dzien dobry i.. koniec. powtarzam czynnosc dwukrotnie z takim samym rezultatem.

przypomina mi sie fr4agment z filmu 'chlopaki nie placza':

rozmowa miedzy wykladowca akademickim a dziekanem:

droga kolezanko, oni by jeszcze mogli pomysleć że MY tu jesteśmy dla NICH!

i tak własnie działaja firmy hostingowe: klienci? obsługa klienta? niee, jeszcze sobie pomysla, że zależy nam na nich.

:brawa:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. prawa UE nie można wyłączyć mojej domeny bez poinformowania mnie o tym,

Za dużo oglądasz reklam.

98172[/snapback]

Tak jest, i nie chodzi mi tu o reklamy w TV. Nie podpisałem z nimi zadnej umowy czyli obowiązują zasady ogólne a tam nie ma zapisów typu" dostawca moze zabrac cos bez informowania i podania przyczyny".

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rejestrator przypomina o dacie ekspiracji domeny wysyłając pocztą elektroniczną fakturę Pro Forma. Notyfikacje wysyłane są 60,30,14,7,1 dni przed datą zakończenia abonamentu. Notyfikacje mają charakter wsparcia i brak otrzymania przypomnienia nie jest podstawą do żadnych roszczeń wobec Rejestratora. Użytkownik jest świadomy o prawie do samodzielnego przedłużenia abonamentu za domenę w panelu do samodzielnych rejestracji i administracji domenami. Brak lub zagubienie numeru ID oraz hasła Użytkownika nie jest podstawą do żadnych roszczeń wobec Rejestratora.

33.

Wszystkie Domeny nie opłacone za kolejny okres rozliczeniowy będą kasowane. W przypadku Domen globalnych i polskich najpierw usuwane będą DNS-y, a Domena będzie przez kolejnych 14 dni dalej własnością Użytkownika, ale bez możliwości jej wykorzystania. Jest to tzw. okres reklamacyjny pozwalający Użytkownikowi na wniesienie reklamacji. Opłacenie Domeny za kolejny okres spowoduje reaktywację Domeny w okresie 24-48 godzin (propagacja na nowo DNS, płatność itp.).

NIe dostałem ani jednego powiadomienia. A sprawa druga to że zanim upłynął termin domeny zostały usunięte z mojego panela. Po przywróceniu do panela i prośbie o fakture domeny zostały zablokowane. Termin minał dziś a nie wczoraj.

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Notyfikacje mają charakter wsparcia i brak otrzymania przypomnienia nie jest podstawą do żadnych roszczeń wobec Rejestratora. Użytkownik jest świadomy o prawie do samodzielnego przedłużenia abonamentu za domenę w panelu do samodzielnych rejestracji i administracji domenami. Brak lub zagubienie numeru ID oraz hasła Użytkownika nie jest podstawą do żadnych roszczeń wobec Rejestratora.

Swoją drogą to najczęściej jest tak (wiem to z doświadczenia ale nie jestem w żaden sposób związany z az), że klienci albo nie aktualizują swoich adresów mailowych, albo ignoruja maile, a pretensje maja w momencie kiedy domena jest już zablokowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ich BOK działał jak należy sprawy by nie było, domenę odzyskam to jest pewne tylko rozumiem firme z Allegro lub małe firmy informatyczne, gdzie kontakt jest możliwy od 17.00 (jak wróci z gimnazjum czy liceum) ale nie tak sporego rejestratora jakim jest az.

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności