Skocz do zawartości

Linkolo.pl - nowe narzędzia SEO


Linkolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Chciałbym poinformować o Noworocznej promocji. Dla każdego serwisu dodanego przez wydawcę do systemu przed Nowym Rokiem 2011 przez najbliższe trzy miesiące prowizja od sprzedaży linku będzie wynosiła 0% (zero procent).

Przy okazji chcielibyśmy złożyć życzenia Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim forumowiczom.

Linkolo.pl - Skuteczne pozycjonowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 94
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Fajne... zarejestrowałem sie u was w linkolo.pl

Wiadomo że coś podobnego ma już Linkme.pl (jako Linkme inText)

Ale jakoś tam efektów nie widzę.

A linkolo działa i już jest efekt. Polecam.

Jedyna mała wada to że jak narazie nie ma exportu linków / serwisów do pliku (np CSV).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Linkolo

A ja chce zwrócić Waszą uwagę na kwestie finansową owego projektu.

Każdy link jest tyle wart, ile będzie ktoś w stanie za niego zapłacić, i to ustali rynek w zależności od tego co dzięki temu systemowi można będzie osiągnąć, ale o tym za chwile.

Wobec tego moim zdaniem prowizja nie gra tu zasadniczej różnicy, (znam takie strony co mają i 100% prowizjii) bo jeśli dla przykładu chcesz za linka 10zl - 30% prowizji, czyli otrzymałbyś 7zł.

Więc jeśli ktoś uważa iż maksymalna prowizja powinna być 10% powinien otrzymać 9zl, ale... tyleż właśnie otrzymasz jeśli cena linku będzie 13 zł, i tu dochodzimy do sedna sprawy.

Nie widzę żadnej innowacyjności w tym systemie, a szczególnie w jego skuteczności, wobec tego moim zdaniem zarówno minimalna cena za linka jak i również prowizja będzie za wysoka,

gdyż tak jak i w innych swl pojawią się strony śmieci, a nikt za takowe nie zapłaci. Przeglądanie tysiąca stron aby znaleźć tą właściwą do danego linka zajmie kupę czasu, a jeśli mamy 100 anchorów i 10 projektów ? :)

Taki system powinien ponadto sprawdzać każdą podstronę pod kontem duplikate content i jakimi anchorami jest podlinkowana i na której pozycjii w google na te anchory dana podstrona jest.

Wtedy i tylko wtedy jeśli anchory były by bardzo zbliżone i PR podstrony byłby by "w miarę" zgodny z tym wyliczonego z linkujących stron, powinien być premiowany PR, gdyż zapewne występował by tutaj aPR i tR.

To w mojej opinii opierającej się na doświadczeniu, powinny być główne wyznaczniki ceny linka, następnym w kolejności powinien być traffic, a dalej obecność w dmozie, wiek domeny itd...

Można by dodać wiele innych czynników, jak np. konkurencyjność frazy, zawartość w title/urlu danej frazy/słowa, obecność słów bliskoznacznych, jakość podlinkowania, jak długo strona w obecnej postaci obecna w WebArchive i kilka jeszcze inncyh, przybliżając się tym samym do algorytmu wyszukiwarek.

Ze strony sprzedawcy powinna być możliwość wprowadzenia mnożnika (korekty proponowanej ceny) a ze strony kupującego możliwość złożenia własnej oferty cenowej oraz zaawansowanych opcji wyszukiwania, wraz z "fajką" gdzie można by zaznaczyć aby nie pokazywane były domeny gdzie mamy już linki do strony/projektu. Możliwość automatycznego dodawania linków w/g zadanych kryteriów z rozpoczęciem naliczania/wyświetlania linka po akceptacjii kupującego.

W ten sposób powstał by system o niezwykłej skuteczności, gdzie zapewne miejsce zagrzali by właściciele ciekawych blogów oraz innych wartościowych stron i zapewne znaleźli by się kupcy na linki z takich to serwisów o

parametrach wyceny opisanych wyżej i moim zdaniem wtedy i prowizja 30% nie znaczyła by wiele.

Wybaczcie, ale jak czytam o systemach gdzie piszecie o podniesieniu skuteczności poprzez cięcia typu 100stron w indexie, albo baklinki na poziomie N to turlam się ze śmiechu.... :), a jeszcze bardziej jeśli tacy ludzie określają się mianem SEO fachowców bądź pozycjonerami ... hehe

Jeden link z podstrony ocenianej w/g schematu powyżej przebiłby setki bądź tysiące linków ze stron zrobionych pod swl, gdzie dostajesz linka na X podstronie będącej na levelu 10 od strony głównej, byłby o wiele bezpieczniejszy dla strony docelowej, a co najważniejsze jego koszt byłby adekwatny do prawdziwej siły linka.

PS. Post przeniesiony stąd, z powodu przepychanki w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę żadnej innowacyjności w tym systemie, a szczególnie w jego skuteczności, wobec tego moim zdaniem zarówno minimalna cena za linka jak i również prowizja będzie za wysoka,

gdyż tak jak i w innych swl pojawią się strony śmieci, a nikt za takowe nie zapłaci. Przeglądanie tysiąca stron aby znaleźć tą właściwą do danego linka zajmie kupę czasu, a jeśli mamy 100 anchorów i 10 projektów ? :)

Wiadomo, że mogą pojawić się śmieci, ale wystarczy choćby ustawić zakupy linków według najniższej liczby linków wychodzących i wszelkie zapleczówki typowe dla SWL odpadną w przedbiegach. Poza tym mamy już gotowe narzędzie (będzie prawdopodobnie wdrożone w tym tygodniu), dzięki któremu wartościowe strony (nie budowane specjalnie pod typowy SWL) będą specjalnie oznaczane i będzie możliwość zakupu linków tylko na tych stronach. Wszystkie dodawane strony do systemu są sprawdzane przez naszych moderatorów, więc powinno to wyeliminować kiepskie strony z systemu.

Taki system powinien ponadto sprawdzać każdą podstronę pod kontem duplikate content i jakimi anchorami jest podlinkowana i na której pozycjii w google na te anchory dana podstrona jest.

To jest dość trudna sprawa i na razie nie możemy tego wprowadzić, ale temat warty przemyślenia.

Wtedy i tylko wtedy jeśli anchory były by bardzo zbliżone i PR podstrony byłby by "w miarę" zgodny z tym wyliczonego z linkujących stron, powinien być premiowany PR, gdyż zapewne występował by tutaj aPR i tR.

To w mojej opinii opierającej się na doświadczeniu, powinny być główne wyznaczniki ceny linka, następnym w kolejności powinien być traffic, a dalej obecność w dmozie, wiek domeny itd...

Według nas obecność w dmozie wcale nie jest głównym wyznacznikiem wartości strony. Wiek domeny być może zostanie uzwględniony.

Można by dodać wiele innych czynników, jak np. konkurencyjność frazy, zawartość w title/urlu danej frazy/słowa, obecność słów bliskoznacznych, jakość podlinkowania, jak długo strona w obecnej postaci obecna w WebArchive i kilka jeszcze inncyh, przybliżając się tym samym do algorytmu wyszukiwarek.

Bez problemu możesz określić jakie frazy chciałbyś mieć w title, description czy keywords stron na których chcesz kupić link. Możesz też określić jakie inne frazy mają występować na stronie wydawcy, możesz określić minimalny PR danej podstrony albo minimalny PR strony głównej serwisu na którym chciałbyś kupić link,

Ze strony sprzedawcy powinna być możliwość wprowadzenia mnożnika (korekty proponowanej ceny) a ze strony kupującego możliwość złożenia własnej oferty cenowej oraz zaawansowanych opcji wyszukiwania, wraz z "fajką" gdzie można by zaznaczyć aby nie pokazywane były domeny gdzie mamy już linki do strony/projektu. Możliwość automatycznego dodawania linków w/g zadanych kryteriów z rozpoczęciem naliczania/wyświetlania linka po akceptacjii kupującego.

Obecnie system pomija podstrony na których już jest wykupiony link z daną frazą, nie pozwalamy też na zbyt duże zagęszczenie linków na jednej podstronie. Poza tym jako pozycjoner możesz ustawić ile maksymalnie linków może być kupionych w ramach jednej domeny i automat będzie tego pilnował. Masz możliwość zaawansowanego skonfigurowania automatu do zakupów. Można dodać jeszcze wiele kryteriów, ale czy pozycjonerów nie przytłoczy zbyt duża ilość możliwości konfiguracji ? Chcemy udoskonalać wyszukiwarkę i na pewno Twoje uwagi uwzględnimy w najbliższym czasie. Nie bardzo rozumiemy jak ma działać automat, skoro i tak kupujący musiałby ręcznie zatwierdzić kupno linka. W tej chwili ma możliwość wyszukania konkretnych stron i może ręcznie kupować linki według swoich kryteriów.

W ten sposób powstał by system o niezwykłej skuteczności, gdzie zapewne miejsce zagrzali by właściciele ciekawych blogów oraz innych wartościowych stron i zapewne znaleźli by się kupcy na linki z takich to serwisów o

parametrach wyceny opisanych wyżej i moim zdaniem wtedy i prowizja 30% nie znaczyła by wiele.

Na to właśnie liczymy ;)

Wybaczcie, ale jak czytam o systemach gdzie piszecie o podniesieniu skuteczności poprzez cięcia typu 100stron w indexie, albo baklinki na poziomie N to turlam się ze śmiechu.... :),

Tego nie za bardzo rozumiemy. Czy my gdzieś piszemy o backlinkach ?

a jeszcze bardziej jeśli tacy ludzie określają się mianem SEO fachowców bądź pozycjonerami ... hehe

Jeden link z podstrony ocenianej w/g schematu powyżej przebiłby setki bądź tysiące linków ze stron zrobionych pod swl, gdzie dostajesz linka na X podstronie będącej na levelu 10 od strony głównej, byłby o wiele bezpieczniejszy dla strony docelowej, a co najważniejsze jego koszt byłby adekwatny do prawdziwej siły linka.

Dlatego też chcemy aby rynek wyregulował ceny. Jesteśmy świadomi, że jeszcze dużo pracy przed nami, ale póki co nie poddajemy się i rozbudowujemy system tak, aby był jak najskuteczniejszy. Nie jesteśmy obojętni na żadną uwagę ze strony swoich klientów i możesz być pewny, że twoje uwagi uwzględnimy przy najbliższych pracach nad systemem.

Linkolo.pl - Skuteczne pozycjonowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witamy

Chcielibyśmy się przypomnieć z naszymi usługami, napisać o kilku zmianach oraz podzielić się z Wami kodami promocyjnymi. Tak więc po kolei:

Na początek mamy do rozdania 10 kodów o wartości 50 zł do wykorzystania w ramach naszego systemu. Pierwsze dziesięć osób, które potwierdzą w tym temacie chęć otrzymania kodu, otrzymają od nas na PW kod doładowujący konto. Kod uprawnia do doładowywania kont nowych oraz już istniejących więc już zarejestrowani też mają szansę.

W kilku słowach o nowościach w systemie :

1. Stworzyliśmy listę najczęściej wyszukiwanych oraz najbardziej potrzebnych fraz. Dzięki temu wydawcy mogą szybko reagować i pisać artykuły z poszukiwanymi frazami.

2. Udostępniliśmy możliwość wprowadzania maksymalnej liczby linków umieszczanych w ramach jednego serwisu.

3. Dodaliśmy nowy filtr do wyszukiwarki. Od niedawna można ustalić maksymalną liczbę linków wychodzących na stronach wydawców, na których chcemy kupić link.

W kilku słowach o istniejących już funkcjonalnościach, które mogą pozwolić Wam na zwiększenie zysków ze sprzedaży linków

1. Widżet Linkolo do wstawienia na stronach wydawców. Wystarczy wkleić kawałek kodu JS i użytkownicy waszych witryn w prosty sposób będą mogli kupić link na waszych stronach. Widżet zintegrowany jest z naszym programem partnerskim, więc dodatkowo zachęcamy do jego użycia.

2. Program partnerski. Oddamy 25% naszej prowizji od każdej sprzedaży wygenerowanej przez użytkownika zarejestrowanego z waszego polecenia .

Linkolo.pl - Skuteczne pozycjonowanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności