Skocz do zawartości

Spis for gdzie można zdobywać linki

tomierc

Rekomendowane odpowiedzi

• Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Limey ja jestem amator ,może ze dwa miesiące się tym interesuje seo.

Nie rozumiem pytania tam wszystko pisze ,szukaj z wyrażeniem -wpisujesz forum ,region wybierasz Polska ,kraj data czy wyszukaj z końcówkami .pl czy .com czy edu,sposób szukania w tittle forum wpisać i szukaj wyświetla ładnie fora według krzteri ,do tego jak włączysz seoquake to masz dane tych stron ich pr ,ilosc linkiujących stron i reszta .

Moim zdaniem to bardzo ułatwia i naprawdę dosyć trafnie trafia . Ale to tylko zdanie amatora

Ps.Myślałem że to Notorious B.I.G na foto .mistrz świata :)

Ja osobiście proponuje wyszukiwarkę zaawansowaną w google - to robi cuda do tego sequake i widzimz fora jakie maja pr i ile linkow w google czy w yahoo.

dzięki temu znajdziemy wszystko i najlepsze strony do linkowania moim zdaniem

super metoda :) w sam raz do mojego xrumera: zanim ja znajdę 10 wartościowych adresów, on doda dwa tysiące linków...

a tymczasem właśnie scrapebox zakończył kolejne wyszukiwanie for: 23717... nie wiem, kiedy bym to znalazł Twoją metodą, ale pełen szacun, Kolego :P

dymna.jpg

Limey ja jestem amator ,może ze dwa miesiące się tym interesuje seo.

Nie rozumiem pytania tam wszystko pisze ,szukaj z wyrażeniem -wpisujesz forum ,region wybierasz Polska ,kraj data czy wyszukaj z końcówkami .pl czy .com czy edu,sposób szukania w tittle forum wpisać i szukaj wyświetla ładnie fora według krzteri ,do tego jak włączysz seoquake to masz dane tych stron ich pr ,ilosc linkiujących stron i reszta .

Moim zdaniem to bardzo ułatwia i naprawdę dosyć trafnie trafia . Ale to tylko zdanie amatora

Ps.Myślałem że to Notorious B.I.G na foto .mistrz świata :)

W tym temacie nie chodzi o to jak wyszukiwać takie fora (bo to chyba każdy tu potrafi). Lecz o gotową listę, co by czasu i kasy nie tracić na gotowce :P