Skocz do zawartości

Quo vadis PiO?

Lesiu

Rekomendowane odpowiedzi

W nawiązaniu do tego posta chciałem Was spytać o opinię na temat obecnej tematyki forum PiO. Nie zamierzam tu tworzyć żadnej ankiety na ten temat i pytać czy lepszy był "kierunek" forum PiO sprzed ponad roku (nie wspominając o wcześniejszych latach) czy obecnie, ale ciekawi mnie czy tylko według mnie obecnie to forum poszło stricte w stronę spamowania. Czy tylko mnie się wydaje, że wcześniej był podział w Polsce na 2 fora czyli - PiO na poziomie i drugie, śmieciowe forum o spamowaniu?

• Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

To użytkownicy nakierowali je na ten kierunek. Okazało się, że spam jest skuteczny, więc po co bawić się w testy, poznawanie google jak można sypnąć blasta, ewentualnie 301 jak trafi się filterek. Jest to tańsze, daje szybsze efekty to po co bawić się w zaplecza czy precle.

Na szczęście ja jestem amatorem i obym się mylił.

Jasne że poziom forum już stanowczo spadł... Pamiętam kiedy stawiałem pierwsze kroki 3 lata temu czytając właśnie te forum. Można było się dowiedzieć bardzo dużo istotnych rzeczy... A teraz hmm lanie wody i to dokładnym znaczeniu tego słowa... Wszystko się chowa do Podziemia... Zbyt szybko się rozwija ta branża i już nie ma tak dużo chętnych osób do udzielania konkretów... Teraz forum można nazwać miejscem reklamowym a nie miejscem po lekcje pozycjonowania :)

Trenuj według planów treningowych https://fitmade.pl/plany-treningowe/ - od FITMADE

Myślę ze cale SEO ewoluje i tyle, teraz niema juz takiego mocnego podziału na spamerów i białych pozycjonerów.Ti co mądrzejsze wzięli co lepszego od jednych i od drugich i bez żadnych skrupuł to używają.Nie widzę w tym nic złego

p.s nie było mnie tu (PiO) w 2006 roku, ale posty,tematy z tego okresu zdecydowanie bardziej merytorycznie wrtosciowe

Czy dodawanie automatem kilku stron (na osobę) w miesiącu przez kilka osób jest spamem? Nie.