Skocz do zawartości

Google website optimizer


erotiksite

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Przymierzam się do przeprowadzenia pierwszego testu A/B a raczej A/B/C/D w Google website optimizer, z tego co wyczytałem o tym narzędziu, może dać naprawdę fajne efekty w postaci wzrostu konwersji, jest w sieci kilka ciekawych artykułów na ten temat, niestety nie znalazłem konkretów na pytanie które mnie interesuje najbardziej.

Konwersją w moim przypadku miało by być przejście na stronę sklepu partnerskiego, obecnie wygląda to dość słabo w zestawieniu z ilością dziennych wejść, na stronie mającej 100 wejść, konwersja utrzymuje się na poziomie 2%, co daje 2 przejścia dziennie na stronę sklepu na 100 osób :/

Wynik raczej nie zachwyca, może to być spowodowane tekstami, układem strony lub tym że treść jest na pierwszym miejscu a bardziej powinienem wyeksponować produkty.

Mam zamiar przygotować 3 nowe wersje strony, całkowicie różniące się od siebie budową, kolorystyką itd.

Następnie, chciałbym przeprowadzić testy wielowymiarowe na zwycięskiej wersji strony, zmiany kolorów przycisków, linków, tekstów w nagłówkach itd , spróbować wycisnąć jeszcze więcej.

Obecna konwersja to 2%

Konwersja którą chce osiągnąć po ukończeniu wszystkich testów to 10 - 15%

Myślę że da się spokojnie osiągnąć taki wynik, będzie to kosztowało mnie trochę pracy ale powinno się opłacić, jeżeli testy dadzą zamierzony efekt, testowanie będzie nieodłącznym elementów tworzenia każdej strony :)

Na początek postaram się zwiększyć ruch do przynajmniej 200-300 wejść/dzień

Teraz czas na pytania do osób które mają doświadczenie w przeprowadzaniu testów w GWO :spam:


  1. 1. Czy 200 - 300 odwiedzin dziennie wystarczy do przeprowadzenia testów dla 2/3/4 wersji ?
    2. Jeżeli tak to jak długo powinien trwać taki test ? 7, 14, 30 dni ?
    3. Jaki ruch jest potrzebny do przeprowadzenia testu wielowymiarowego - 3 - 4 elementy które będą się zmieniać
    4. Czy można testować kliknięcia w link do innego serwisu ? To interesuje mnie najbardziej bo na tym ma opierać się test, opiszę dokładniej o co mi chodzi :
    Mam na stronie 3 linki partnerskie :
    http//twojastrona .pl/linkpartnerski1/
    http//twojastrona .pl/linkpartnerski2/
    http//twojastrona .pl/linkpartnerski3/
    Chciałbym sprawdzić która wersja strony przyczyni się do większej ilości kliknięć w linki a tym samym przejść na stronę sklepu.

Mam nadzieje że ktoś pomoże, uniknę przez to niepotrzebnych błędów i marnowania czasu na coś co i tak by się nie sprawdziło :spam:

Mam nadzieje że odpowiednia kategoria, jeżeli bardziej pasuje do "Dla początkujących" to można przenieść :heej:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności