Skocz do zawartości

Wiele pytań SEO

masacra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pozycjonowaniem zajmuję się od trzech miesięcy i chcę poznać Waszą opinię na temat SEO. Z początku pozycjonowanie wychodziło mi zadowalająco ( w miesiąc dwoma słowami kluczowymi wszedłem do drugiej dziesiątki ) ale ostatnio moje słowa kluczowe "boksują" co skłoniło mnie do tego postu.

1. Czy pozycjonując przez katalogi czy precle warto dodawać więcej słów kluczowych do tytułu czy to raczej może zaszkodzić? Ja tak robiłem nagminnie. Czy gęstość słowa kluczowego w treści ( nie w temacie ) katalogu/precla ma znaczenie dla "mocy pozycjonującej"?

2. Czy pozycjonując tylko przez katalogi dużo tracę?

3. Czy powielając treści w katalogach google zmniejsza jego moc?

4. Czy istnieje darmowe forum które można użyć do kampanii ad sense? ( jeśli nie to proszę podać jakąś dobrą propozycję płatnego ) i czy warto zrobić jedno forum do kilku portali?

5. Czy długi URL szkodzi. ( ciekawemiejsca-wartozobaczyc.pl - strona niedokończona )

6. Jak się ma normalny link do linka z anhorem.

7. Słyszałem że lepiej jest dodać jeden link do precla/katalogu bo wtedy jest mocniejszy.

A co to znaczy "boksują"? :)

1. Zbyt duża ilość słów kluczowych nie jest dobra.

2. Trochę tracisz, bo jest jeszcze wiele innych sposobów pozyskiwania linków, np. blogi czy fora

3. Tak, to Duplicate Content.

4. Chodzi Ci o skrypt forum? jeśli tak, to phpbb się nada, ale AdSense na forach się nie sprawa. Tak, można zrobić jedno forum dla powiązanych ze sobą tematycznie portali.

5. Zależy jak długi, ale kilka wyrazów jest okay.

6. Link bez anchora wzmacnia domenę, a link z anchorem wzmacnia domenę na poszczególne słowa kluczowe (anchory).

7. Nie wiem o tym, ale dobrze jest, np. w seokatalogach dodać w treści dodatkowe linki do podstron serwisu.

Pozdrawiam :)

Ostatnio piszę o finansach na obcasach.

Dzięki za odpowiedź bunitas, jeśli chodzi o boksować to miałem na myśli stanie w miejscu :)