Skocz do zawartości

Prolink.pl - chyba już nie działa


Prolink.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ja czekam od ponad tygodnia na akceptację lub odrzucenie sewisu, przy czym napisałam już 2 maile do bok i nie ma odpowiedzi.

Zaczynająca się w ten sposób współpraca nie wygląda różowo, może warto jednak skorzystać z innej giełdy linków?

Pozdrawiam

Dopam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Co może być nie tak, że po dodaniu " include_once($_SERVER["DOCUMENT_ROOT"] . "/prolink.php"); " do wp-config.php strona przestaje działać tzn. nic się nie pojawia ( jedynie białe tło widać ) ?

Dodatkowo jakie prawa dostępu powinny być ustawione dla grupy oraz pozostałych ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i po kolejnym błędzie ktróy komunikuje że linki na stronie nie wyświetlają się popranie i abym sprawdził instalacje (zakupione linki przez klientów się wyświetlają normalnie co świadczy o tym iż instalacja jest ok i pliki ok) po jakimś tygodniu lub dwóch mimo pisania maili strona sama się naprawiła a raczej w panelu prolinka samo się narpawiło

to już drugi raz taka sama sytuacja na BOK w tej kwestii liczyć nie można

szkoda bo traci się nowych klinetów przez to że strona nie jest widoczna w wyszukiwarce linków ehh jeszcze sporo pracy przed wami.

Finanse bez tajemnic. Nie masz rachunku bankowego? Tylko najlepsze konta osobiste dla ciebie lub konto firmowe jeśli prowadzisz działalność gospodarczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystacie z Auto-zakupów?

Skorzystałem z tej opcji i jestem przekonany co do tego, że nie wróciły mi pieniążki, które wciągnęło za linki, które miały być kupione, ale z różnych przyczyn nie zostały zaakceptowane przez wydawcę.

Zgłaszałem to do administracji mailowo i niestety... żadnych konkretów. Odpowiedź tylko jedna - wszystko jest w porządku, pieniążki są wracane.

Zatem pytam. Jak wracane, jeżeli potrafię obliczyć wartość kupionych linków i widzę jaka kwota została pociągnięta... - jest błąd, który naraża kupujących na większe koszta!

Czekam już pół miesiąca, że może z opóźnieniem wrócą, ale nic. Jak zwrotów nie było - tak nie ma.

Macie ten sam problem?

120x20.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem!

Jakaś masakra.. w sumie to zapłaciłem za linki, które nie zostały zaakceptowane przez wydawce, to będzie w sumie jakieś 28% więcej niż w praktyce powinienem zapłacić za wszystkie kampanie.

Na chwilę obecną wstrzymałem się z jakimikolwiek zakupami, dopóki nie zostanie wyjaśniona sprawa a kasa, bezpodstawnie naliczona nie wróci z powrotem na swoje miejsce.

A tak na marginesie, to odpowiedzi ze strony BOK są mało merytoryczne i wręcz zdawkowe (Senior Account Manager jest ok). Mimo setki pytań odpowiedź ze strony @ProLink-a jest jedna "Naliczenia odbywają się na pewno poprawnie"! Odbywa się na pewno poprawnie? Co to za odpowiedź? Sam nie wierzy w co mówi Pan Account Manager, w sumie nie wiem jakim cudem jeszcze grzeje swoje krzesełko ..bo mimo udokumentowanego problemu, serii zdjęć z Pulpitu nie potrafi rozwiązać problemu, mało tego zniechęca coraz bardziej do współpracy i zaprasza otwartymi rękoma do zmiany serwisu na konkurencyjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie Prolink rozwieje nasze wątpliwości.

A propos, mieliście sytuację, gdzie wasz link na stronie wydawcy zniknął na kilka dni i mimo zgłoszenia w BOK tego samego dnia, problem został rozwiązany dopiero po tygodniu?

Miałem kilka razy taką sytuacje i mimo zgłoszenia zaistniałego problemu tego samego dnia, kampania na stronie wydawcy nie została przedłużona ani o jeden dzień..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

W kwestii rozliczeń - system funkcjonuje prawidłowo.

Jeśli ktoś ma wątpliwości - może zlecić nam analizę każdej transakcji na jego koncie, ale w przypadku prawidłowego działania zostanie naliczona opłata. W przeszłości błędy w naliczeniach się nie zdarzały więc warto się zastanowić przed zleceniem :fool:

PR stron głównych powinny być prawidłowe. W kwestii kontaktu z BOK - nie oczekujcie, że BOK będzie poprawiał błędy techniczne lub mówił "jak coś naprawić". Obsługujemy kilka tysięcy serwisów i tego typu zapytania, które są zawsze unikalnymi przypadkami są bardzo czasochłonne i wymagają angażowania działu technicznego. Nie jesteśmy w stanie bezkosztowo naprawiać serwisów oraz instalacji. ProLink pozyskuje klientów na linki w Waszych serwisach - to jest nasze główne zadanie i na tym się skupiamy.

Postaramy się przyśpieszyć szybkość reakcji BOK. Jednak przypominamy, że jest też telefon.

Dziękujemy i życzymy miłego piątku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Prolink

System rozliczeń nie działa prawidłowo i nigdy nie działał. Nigdy nie mam zapłaconej faktury w terminie. Czy możecie coś z tym zrobić??

Ja też mam telefon i też możecie zadzwonić i wyjaśnić czemu nie przestrzegacie ustalonych przez siebie terminów płatności. Ja mam co miesiąc dzwonić??

Druga sprawa - czy mogę wysyłać faktury tylko w wersji elektronicznej (plik pdf) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś ma wątpliwości - może zlecić nam analizę każdej transakcji na jego koncie, ale w przypadku prawidłowego działania zostanie naliczona opłata. W przeszłości błędy w naliczeniach się nie zdarzały więc warto się zastanowić przed zleceniem

Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że mam płacić za wskazanie właścicielowi nieprawidłowości w jego dziele... Dziękować powinniście, a nie jeszcze grozić sankcjami...

Nic tylko wziąć manatki i uciekać. Szkoda.

120x20.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności