Skocz do zawartości

Prolink.pl - chyba już nie działa


Prolink.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Sam robię sporo zakupów w Prolinku, dla swoich stron jak i dla stron Klientów a także na giełdzie wystawione są moje serwisy, dlatego często konsultuje wiele spraw czy to mailowo / czy na infolinii. Ale nigdy moje pytania nie pozostały bez odpowiedzi. Telefonicznie sprawy są załatwiane praktycznie od ręki, a mailowo max. na drugi dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Ja również, zgadzam się z przedmówcą SilMarillion. Z ProLinka korzystam od samego początku. Nabywam jak i sprzedaję linki w tym systemie. Nigdy nie miałem problemu z supportem, tzn wiadmo czasem trzeba poczekać dłużej na maila, jeśli problem dotyczy spraw technicznych, lecz zawsze dostawałem odpowiedź w ciągu 48 godzin. Zresztą posiadając problem, wystarczy zadzwonić;). Nie zdażyło mi się jeszcze, żeby nikt nie odbierał telefonów.

Jeśli chodzi o wypłaty środków, to mój pierwszy testowy przelew opiewał na 20 zł brutto, wszystkie wpłaty i wypłaty środków przebiegają bezproblemowo.

Obecnie jestem naprawdę bardzo zadowolony z współpracy z nimi. W ProLinku miesięcznie można nabyć za 37 zł aż 100 linków na wartościowych serwisach. Myślę, że jest to rewelacyjna cena poniewać za 0,37 gr mamy jeden link z unikalnego IP i z różnych klas.

Jak potwierdzą starsi koledzy, google zaczyna już rozpoznawać strony stawiane pod zaplecze, w których łatwo jest wyłapać sztuczny przyrost treści, typowo zapleczowy :), co za tym idzie tracą one ostatnimi czasy na wartości. Tak więc lepiej jest zdobywać linki na rzeczywistych i wartościowych serwisach :).

sbart,

Takie wypowiedzi jak Twoja, nie wiem czy bardziej mnie irytują czy śmieszą. Osobiście jestem od samego początku w ProLinku i nie zdarzyło się, aby mail zaginął w skrzynce, lub był zignorowany. Zazwyczaj jeśli dłużej czekałem na odpowiedź to były to sprawy programistyczne, które wymagały dłuższego zastanowienia i rozwiązania tego problemu, przez ich techników. Kiedyś miałem problem z instalacją ProLinka na specyficznym autorskim systemie, wystarczyło zadzwonić i opisać specyfikację techniczną, a problem rozwiązał się chwilę później. Ciekaw jestem czym Ty osobiście pozycjonujesz, może nam zdradzisz jakich narzędzi używasz?;)

Chciałbym dodać, iż w SEO, trzeba podejmować obiektywne decyzje, a nie sugerować się wpisami dodawanymi przez hejterów, którzy z czystej zazdrości krytykują wszystkich i wszystko. Jak również których i tak żaden produkt nigdy nie zadowoli, bo oni zawsze znają coś "lepszego".

Z drugiej strony wydaje mi się, że najbardziej "kraczą", ludzie którzy boją się o swoje, zaplecza i firmy ponieważ ProLink może stać się bardzo groźnym dla konkurencji, więc nie jest ona w stanie zapewnić tylu linków za taką cenę ;).

Według mnie ProLink, to idealne narzędzie dla osób, które chcą nie tylko dopalić swoje witryny tanim kosztem, ale również nie mają czasu, chęci lub środków na stawianie własnego zaplecza, które trzeba utrzymywać, a jak wiemy koszt dobrego zaplecza nie jest najmniejszym wydatkiem. Pierwsze efekty działania systemu są widoczne po 2-3 tygodniach. Kto nie spróbował ten się nie dowie ;).

Wydaje mi się, że trzeba dać szansę rozwinąć skrzydła temu młodemu projektowi.

Cofnijmy się o pare lat wstecz i przypomnijmy, sobie krytykę wobec licznych pionierskich projektów (jak na ówczesne czasy) takich jak chodźby Allegro, jak również pierwszych sklepów internetowych, firm świadczących usługi hostingowo-reklamowe. Trzeba czasu, aby każdy nowopowstały projekt został dopracowany, zaakceptowany przez społeczeństwo oraz stawał się coraz bardziej efektywnym.

Podsumowując: Nie ma krytyki, jest kiepska jakość. Jest krytyka, pomagamy produktowi być udoskonalanym. Wybór należy do nas czy będziemy nabywać linki na wartościowych serwisach za naprawdę przyzwoite pieniądze, czy dalej będziemy ulegali trendowi farm linków, SWLi, oraz kupnie kiepskiej jakości linków na Allegro, na których utrzymanie jednak trzeba wydawać.

Moja wypowiedź nie miała na celu reklamowania ani krytyki produktu jakim jest ProLink. Wypowiedź jest moją prywatną opinią. Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy,

w weekend były przeprowadzane prace techniczne.

Dzisiaj zostały naliczone kwoty za poprzednie dni.

Przepraszamy za kłopot.

W wątku wprowadzamy również nową zasadę.

Użytkownicy mający problem / wyrażający opinie na temat Prolinka prosimy o postowanie swoich giełdowych ID.

"Anonimowe" wypowiedzi będą kasowane ze względu na brak możliwości weryfikacji autora wpisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. O jakie ID chodzi? - Proszę nie straszyć kasowaniem postów, które nie posiadają ID.

2. Jeżeli były to działania konserwacyjne to dlaczego nie zostaliśmy powiadomieni o tych działaniach? Jeżeli chodzi o reklamę drugiego serwisu to mailing zrobiliście ale jeżeli chodzi o powiadomienie o działaniach konserwacyjnych to jakoś nikt się nie pokwapił. Jeżeli coś się wywaliło, to trudno - wszystko można zrozumieć.

3. Od jakiego dnia nie były naliczane prowizje?

4. Żeby support odpowiadał na maile to by nie było potrzeby pisać tutaj. Wysłałem dzisiaj maila z pytaniem o błędne naliczenie PR (inny PR w serwisie, za inny PR została naliczona prowizja) i jakoś do tej pory nie dostałem informacji czy mail dotarł. W porównaniu z początkiem - support siadł. Kiedyś można było porozmawiać na czacie z konsultantem, a dzisiaj rano znikł nawet wigdet do wysłania wiadomości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności