Skocz do zawartości

Prolink.pl - chyba już nie działa


Prolink.pl

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dlaczego system pobiera podwójne prowizje za zakup linka za kwotę sprzedaży innego linka w panelu? Uważam, że kwota zakupu linka na stronie powinna zostać powiększona o prowizję z jego sprzedaży.

Druga sprawa to irracjonalny jest system wypłat, nie spotkałem się z czymś takim aby termin wypłat został wydłużony do 14 dni bez powodu konkretnych czynności procesowych.

trzecia sprawa to nie można zrobić skryptu, który wyłapywałby serwisy ze złośliwym kodem, które wykorzystują prolink do swojej reklamy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak długo serwisy mają status: Oczekuje na akceptacje administratora i dlaczego trwa to dłużej niż dwa tygodnie?

To oznacza, że serwis nie spełnia wymagań.

Mam rozumieć, że Oczekuje na akceptacje administratora prócz błędu ortograficznego zawiera w sobie również ukryte znaczenie? Oczekuje, ale jednak nie oczekuje?

Po czym to wnosisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaryx,

Jeśli serwis czeka na akceptacje dłużej niż 48h - na chwilę obecną nie spełnia wymagań systemu.

Nie zostaje odrzucony ponieważ administrator uznał, że w przypadku poprawienia jakości / liczby BL - serwis może zostać

w przyszłości zaakceptowany. Nie jest to temat adoracji tylko konstruktywnych uwag i rozwoju systemu.

Makensis,

System nie pobiera podwójnych prowizji. Termin wypłaty jest związany m.in. z procesem weryfikacji poprawności emisji linków, zgodności z regulaminem i czasem na ew. poprawki.

Featmilka,

Świetnie. Cieszymy się, że udało się Tobie pomóc.

Uwaga!

W nocy przeprowadziliśmy ważne aktualizacje i prace techniczne związane z wydajnością. ProLink powinien znacząco przyśpieszyć i z tego co obserwujemy - faktycznie działa szybciej. Jak jest u Was?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaryx,

Jeśli serwis czeka na akceptacje dłużej niż 48h - na chwilę obecną nie spełnia wymagań systemu.

Nie zostaje odrzucony ponieważ administrator uznał, że w przypadku poprawienia jakości / liczby BL - serwis może zostać

w przyszłości zaakceptowany. Nie jest to temat adoracji tylko konstruktywnych uwag i rozwoju systemu.

1. Przydałaby się informacja o tym. Parafrazując "Samych swoich": A co ja wróżka? Gdyby klient wiedział, że ma coś poprawić, to może by to uczynił i wszyscy byliby zadowoleni?

2. Zastanawiam się jakich to warunków nie spełnia i co można poprawić w pięcioletnim serwisie (nie jednym zresztą) z Page Rank 3. Support jakoś od 2 tygodni też nie umie udzielić mi tych informacji.

ps.

Konstruktywne uwagi o tym, że prolink zalatuje amatorszczyzną (jak choćby poruszone w tym poscie: błędy ortograficzne, brak informacji o odrzuceniu serwisu, wypłaty itd.) spowodowały usunięcie posta. Oczywiście - tak jak to ma miejsce w prolinku - bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Dlatego uważam, że trudno nie odnieść wrażenia, że część pochlebnych wypowiedzi jest "sponsorowana". Stąd też moje zdanie o "towarzystwie wzajemnej adoracji"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, dzisiaj uzyskałem pewność, że ponowna indeksacja w przypadku mojego forum absolutnie nic nie dała.

Otrzymałem dziś rano informację o chęci zakupu linka w temacie, który już dawno został usunięty.

Chociaż ten temat nie figuruje w zakładce "Podstrony", to jednak nadal jest w wyszukiwarce.

A 700 innych podstron wciąż się w niej nie pojawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lalart,

Dzięki za info. Najlepiej poklikać w najbardziej obleganych godzinach 13-16.

Jaryx,

Dzięki za opinie.

Ear,

Włącz ponowne sprawdzenie instalacji zamiast reindeksacji.

Jeśli link testowy nie zostanie umieszczony - nieaktywne podstrony auotomatem wylecą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiadasz Prolink, że w okresie 14 dni sprawdzacie między innymi, czy inki były wyświetlane zgodnie z regulaminem, nic podobnego.

Jeden link testowy, przez 2 miesiące wyświetlał się w stopce, czyli niezgodnie z waszym regulaminem - proszę mi nie pisać, żebym to zgłosił na ebok.... a jeszcze lepsze, jeden z linków w ogóle się nie wyświetlał :D

Zastanawia mnie cały czas, dlaczego nie honorujecie faktur wysłanych e-mailem, po wydrukowaniu jest to taka sama faktura jak przesłana pocztą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności