Skocz do zawartości

Linux


Irek

Rekomendowane odpowiedzi

Część osób z forum zaczyna korzystać z Linuxa.

Dziś znalazłem listę dystrybucji. Zapewne nie jest kompletna, ale zawsze coś :)

Każdy powinien znaleźć coś dla siebie.

https://asseq.pl/modules/distro/linux/dystrybucje.html

Nie znam się na pozycjonowaniu, ja tu tylko zużywam transfer i miejsce w sql.

Roman Kluska ujawnia: nadchodzi INFLACYJNY ARMAGEDON!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ten topik ma czmus sluzyc?!?

Hmmm.. Zaiste pogaduszkom...

Po wtóre - część userów po ostatniej nagonce na licencjonowanie zaczyna przesiadać sie na Linux'a, uważam, że dokonując optymalizacji strony (czy też jej tworzenia) czasem warto jest poznać opinie userów co do choćby samego wyglądu takiej strony na przeglądarce Linux'owej.

Ale wymyśliłem.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem pół roku pod RedHatem i Mandrakem, ale w końcu wróciłem do Windowsa. Jednak w niedługim czasie zamierzam ponownie uderzyć w kierunku Linuxa, tym razem wybieram zachwalaną przez kilku użytkowników forum dystrybucję Ubuntu. Wrzuciłem go sąsiadowi z dołu i jest bardzo zadowolony :) Ja sam testowałem go narazie tylko z LiveCD, ale zapowiada się przyjemnie. Jeżeli tylko uda mi się odpalić IE pod Linuxem, to bez żalu pożegnam Windę ;)

Dała matka rozum? To kombinuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a możecie mi powiedzieć co myślicie o suse? miałem go zainstalowanego jakis tydzien temu, ale jak skonfigurowałem net (usb wireless), to przy łączeniu się z siecią wiesza sie ( :( ). i nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić. windows wszystko wykrywa i nie ma problemu z odbieraniem danych przez usb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy tak zachwalane ostatnio wszędzie ubuntu potrafi obsłużyć winskaner :( konkretnie plustek st 24 chyba jeśli w tej chwili dobrze pamiętam :blink: