Skocz do zawartości

Ramy do laptopa


arve_lek

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym kupić ramy do laptopa, ale jestem w tym temacie zielony. Jak używam 3 kopie Scrapeboxa oraz PingSeoMaster to na laptopie nic nie da się zrobić :)

Mój laptopa już trochę lat ma (3 lata)

Oto jego parametry:

Typ procesora: Mobile DualCore Intel Core 2 Duo T7200, 2000 MHz (12 x 167)

Nazwa płyty głównej: Dell XPS M1710

DIMM1: 1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)

DIMM3: 1 GB DDR2-667 DDR2 SDRAM (5-5-5-15 @ 333 MHz) (4-4-4-12 @ 266 MHz) (3-3-3-9 @ 200 MHz)

Karta wideo: GeForce Go 7900 GS (256 MB)

Dysk fizyczny: FUJITSU MHV2040BH (40 GB, 5400 RPM, SATA) - Poprzedni mi się spalił i tymczasowo mam 40GB ;)

Teraz nasuwają mi się pewne rzeczy.

1. Jakie ramy najlepiej kupić pod mojego laptopa ?

2. Czy lepiej kupić w jednej kości np. 4GB ramów , czy 2x2GB.

3. Czy moje ramy ktoś będzie chciał kupić :) ?

Niedługo jest wyprzedaż w media marketach. Warto kupić tam ramy ?

Może ktoś ma sklep z częściami do laptopów i może zaoferować mi jakaś promocję ;) ?

Używane ramy również wchodzą w grę.

O7vVmZ7.gif

Punkty statlink.pl - dobra cena + gratis Skrypt i eBook, Blog SEO/SEM i Tatuaże na Dziarownia.pl (tatuaże)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam 2 x 2GB i praca jako dual. Co do media markt oczywiście że warto jeśli oczywiście cena jest przystępna proponował bym sprawdzić najpierw ceny np na allegro. Aaa i jak zdecydujesz się na zakup to staraj się kupić o tych samych prędkościach jak obecne w laptopie co byś potem nie miał problemu że nie chcą działać

Wielka Promocja - Pakiet Zaplecze 2014
czyli oprogramowanie za 1746 zł w cenie 777zł brutto

Mówimy o Microsite Manager Standard, SpamKat i BaseSystem - wszystko to, co potrzebujesz do zaplecza!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.