Skocz do zawartości

Książka na początek

Shex

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

od razu zaznaczę, że w kwestii pozycjonowania/SEO itd. jestem kompletnym laikiem, dlatego też chciałbym zakupić jakąś książkę, by poznać podstawowe zagadnienia, terminy dotyczące tego tematu. Spotkałem się z wieloma opiniami osób, które odradzają zakup makulatury, a bardziej polecają wiedzę z sieci, bowiem niektóre informacje w książkach mogą być już nie aktualne. Jestem jednak przekonany, że po wstępnej lekturze konkretnej pozycji byłbym bardziej obeznany w temacie, ponadto wolę przeczytać dobrą książkę na noc, niżeli ślęczeć przed monitorem ekranu w poszukiwaniu interesujących mnie informacji.

Zainteresowałem się trzema pozycjami (przyznam, że dwie ostatnie, to przypadkowy wybór - sugerowałem się datą wydania, pierwszą zaś sporo osób rekomendowało):

- Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione

- Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda

- Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach

Za wszelkie sugestie, porady i wskazówki - z góry dziękuję :)

Kod promocyjny (50% zniżki na hosting w OVH, ważny do 31.01.2013): ovkP26OALl

Dokładnie pierwsza książka jak najbardziej odpowiednia. Ale poczytanie materiałów w internecie też nie zaszkodzi. Rozumie że nie lubisz wpatrywać się w monitor ale czasem warto się poświęcić !!!

Wielka Promocja - Pakiet Zaplecze 2014
czyli oprogramowanie za 1746 zł w cenie 777zł brutto

Mówimy o Microsite Manager Standard, SpamKat i BaseSystem - wszystko to, co potrzebujesz do zaplecza!

tylko blogi prowadzą ludzie, którzy coś wiedzą, używają słów, których laik nie zrozumie a szukanie po forach co znaczy jakieś słowo mija się z celem dlatego książeczka jest jak znalazł!!!

dopilar.pl

https://dopilar.pl/meskie-sprawy/titan-gel/

Portal o zdrowiu, odżywianiu i diecie - NaturaLab

Zarchiwizowany