Skocz do zawartości

FaceBook - lubie to, widget czy warto?


bestos

Rekomendowane odpowiedzi

Warto wstawiać na stronę ten moduł facebooka: lubie to?

Macie dzięki temu jakieś wejścia? Jeśli tak to ile i przy ilu subskrybentach?

Osobiście testowo dałem to na jedną ze stron i mając 13 subskrybentów od 2 dni żadnego wejścia z facebooka,

A może to do czego innego służy..

Szczerze poza kontem na fb dla potrzeb www, dla testów, nie mam tam żadego konta i nie wiem po co miało by mi ono służyć więc na FB się nie znam.

A w wolnej chwili forum-budowa.pl ew. praktycznie Uwaga awaria!

A to: portal branży budowlanej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dołączam się do pytania. Zawsze mnie ciekawiło jakie zyski mają z tego np demotywatory

Wielka Promocja - Pakiet Zaplecze 2014
czyli oprogramowanie za 1746 zł w cenie 777zł brutto

Mówimy o Microsite Manager Standard, SpamKat i BaseSystem - wszystko to, co potrzebujesz do zaplecza!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Ty sobie wyobrażasz, że dzięki widgetowi wstawionemu na stronę ludzie będą wchodzić z FB na tą stronę... ;)

 Ratownik medyczny o swojej pasji, pracy i nie tylko polskim ratownictwie medycznym. Prowadzi także szkolenia z pierwszej pomocy i projektuje koszulki ratownictwo medyczne dla ratowników, pielęgniarek i innych medycznych specjalistów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przy >900 fanów mam 1500 przejsc msc. ...

im wiecej fanow tym wiecej przejsc ...

procz like button mam fan page ... nie wiem co wiecej daje,

ale lubiane arty pokazuja sie na scianach a ta sciane widza wszyscy znajomi danego usera wiec to takie samo napedzajace si epowoli kolo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest raczej zagrywka Pijarowa. Kiedyś "jak nie było Cię w Google to nie istniałeś". Teraz wszyscy są w Google, więc przyszła pora na eFBe.

W odpowiednich rękach idzie przekierować nieco ruchu z FB na WWW, ale głównie ma to na celu danie użytkownikowi jawnie polubić stronę.

Przyjrzyj się na przykład profilowi Play Mobile na Fejsie oraz blogowi ich rzecznika (blogplay.pl).

Jestem właścicielem SEMURAI - agencja SEO oraz właścicielem VRnews.pl - wirtualna rzeczywistość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jaką masz stronę o czym itd, na pewno ruch z tego zawsze jakiś, wystarczy że wkleisz coś fajnego na FB i wejścia są. Po drugie coraz więcej firm tworząc nowe kampanie reklamowe wymaga powiązań z portalami społecznościowymi itd . Dlatego społeczność warto tworzyć. Dużo łatwiej wtedy na przykład o dedykowaną kampanie od firmy. Ostatnio zauważyłem że modne są kampanie firm + FB i już nie wystarczy samo wyświetlanie banera na stronie + jakiś post sponsorowany czy konkurs do promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kluczem jest to ze notyfikacja o kliknięciu "lajka' pojawia się na wallu usera który to zrobił.

w związku z tym dowiadują sie o tym nie fani Twojej strony ale znajomi i znajomi znajomych (przy standardowych ustawieniach) kogoś kto lajka kliknał

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy jaką masz branżę, jeśli masz ciuszki dla piesków to mało kogo interesuje, że macie nowy model, bo nie kupuje się tak tego często, a jeśli sa mannicy to pojedyncze sztuki.

Lepiej jest pisać o wszystkim by prowadzić dyskusje z lubisiami, zaciekawić ich technologią, filmikami, zmusić do wypowiedzi.

sygnaturka.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zoozool: co do tych ciuszków, to się nie zgodzę. Ludzie teraz są tacy "alternatif" i "trendy", że odpowiedni slogan, sposób prowadzenia fanpage'a i masz nowych wiernych fanów :) Dodajesz jeszcze zdjęcia jorków poprzebieranych w kostiumy i lajki sypią się same :)

Jestem właścicielem SEMURAI - agencja SEO oraz właścicielem VRnews.pl - wirtualna rzeczywistość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepy na FB nie mają jeszcze racji bytu to dopiero raczkuje to będzie później extra narzędzie

https://www.ekomercyjnie.pl/facebook-w-ecom...czy-zagrozenie/

Przykład:

Kupujesz coś w komputroniku, kupisz w ich sklepie czy w sklepie FB gdzie nie masz tak naprawdę pewności, że zbierają te zamówienia i realizują tak szybko jak przy sklepie internetowym

sygnaturka.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności