Skocz do zawartości

FaceBook - lubie to, widget czy warto?


bestos

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

zoozool: fakt, na tą chilę FBShopy są w... głębi, ale osoba która wypracuje odpowiedni model biznesowy wygra grę :) i to wygra ją przynajmniej na pięć zer przez jedynką ]:->

Jestem właścicielem SEMURAI - agencja SEO oraz właścicielem VRnews.pl - wirtualna rzeczywistość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co nasi internauci się na tyle światowi by kupować przez FB, userzy z nk uciekli do fb, i jak na nk nie kupią nic, to i na FB póki co nie kupią

Zebrać można lubisiów i zmusić ich to kupna przez konkurs, np biorą udział osoby które mają długopis z naszym logo, gdzie taki długopis dostajesz przy kupnie dowolnego produktu.

sygnaturka.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z konkursami trzeba uważać

posiadanie "pustych" fanów, niezainteresowanych marką a przyciagnietych na chwile nagrodą nie daje nic, poza generowaniem koszów.

Trochę informacji o mnie i kontakt: Leszek Wolany

Jedyny: Magazyn Marketingu w Wyszukiwarkach SEM Specialist

Droga do efektywnej pracy - Najlepszy system oparty o Getting Things Done - nozbe.com Teraz także po Polsku, z aplikacją na iPhone i iPada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przy >900 fanów mam 1500 przejsc msc. ...

Przy 1000 fanów ja mam ciut mniej miesięcznie wejść z ref fejsbuka. Jak dla mnie to pozytywny jest fejs.

M

Pozycjonowanie lokalne, Wymiana linków tematycznych, Tematyczne artykuły sponsorowane.  >>>>> Informacje na stronie :  Tani hosting

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z konkursami trzeba uważać

posiadanie "pustych" fanów, niezainteresowanych marką a przyciagnietych na chwile nagrodą nie daje nic, poza generowaniem koszów.

Jak rozdaje się jak popadnie to pewnie i tak jest. Ale jest wiele branż w których konkursy się sprawdzają. pierwszy przykład z brzegu: sklep rowerowy robi konkurs, nagrody: akcesoria rowerowe. no i zdobywają ludzi zainteresowanych tematem. statystyki mocno pozytywne.

no i z drugiej strony: jak rozdasz za free miliony kubków do kawy to nie można liczyć, że dużo to da :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z konkursami trzeba uważać

posiadanie "pustych" fanów, niezainteresowanych marką a przyciagnietych na chwile nagrodą nie daje nic, poza generowaniem koszów.

Jakie koszty to generuje bo nie wiem?

Zaobserwowałem reguarlny model prowadzenia konkursów na Facebooku.

1. Podaj odpowiedź np. ilu partnerów ma nasz sklep/firma itp lub jak długo działamy na rynku

(Mało chętnych, słaba nagroda, wszystko robione po to aby uwierzytelnić organizatorów)

2. Wymyśl hasło/wierszyk dotyczący tego i tego.

(I tutaj wchodzi prawdziwy magiczny trick, gdyż osoby które nie wygrały w pierwszym kroku + znajomi osoby która wygrała biorą udział i zachęcają znajomych do lubienia tejże strony i lubienia ich wypocin w odp na konkurs co pomoże im wygrać. Nagroda lepsza niż w punkcie 1 jednak również bez szału. Dosyć szybko po 1 konkursie)

3. Tutaj mija spory czas przerwy zanim będzie kolejny konkurs

4. Powtórzenie punktu drugiego jednak nagroda już naprawdę fajna i wartościowa.

Moim zdaniem wstawienie widgetu "Lubię to" jest bardzo dobrym posunięciem. Sam wiele razy popularność strony mierzę właśnie ilością fanów na FB. Co do sprzedaży przez FB, wszystko zależy od zniżki jaka wyjdzie z kupna na FB niż na stronie sklepu. Pewnie popularne by było dostaniesz 5% zniżki jeśli polecisz nam 5 osobom. Ktoś kiedyś napisał, że każda społecznościówka się kończy i ludzie przechodzą do nowej, w tym przypadku moim zdaniem osiagneliśmy koniec, nic już nie wywoła takiego szumu jak Facebook.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbierasz lajki, które pojawiają się na fanpage'u i dzięki temu zdobywasz bazę użytkowników. Jako admin masz możliwość postowania na ścianie, wpis wtedy pojawia się na głównej fejsa (fanów), o ile się nie mylę.

Najtańsze domeny w Polsce - 13685790121473354021 -3% kod na dowolny serwer wirtualny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności