Skocz do zawartości

Siła i wiek domeny

Twist

Rekomendowane odpowiedzi

Niemalże każdy odradza blastowania młodych stron o niskim PR. Nie mam ani doświadczenia, ani wiedzy, żeby stawiać własne twierdzenia na ten temat, ale mam za to kilka pytań.

Kiedy o domenie mówimy, że jest nowa? Czy nowa jest strona, która została zaindeksowana miesiąc temu, trzy miesiące, pól roku, rok temu? Czy wtedy, gdy poprostu jest słabo linkowana? Kiedy można rozpocząć "mocniejsze linkowanie"?

Jak wiemy, ostatni update PR był prawie rok temu. To (chyba) oznacza, że nie jest już wyznacznikiem siły linku. Jak teraz mierzyć ta siłę?

młodych stron o niskim PR

PR nic niema do rzeczy.

z moich obserwacji wynika nie warto walić blastem (zalezę jaki blast, jaka baza)w domenę młodsza jak 3 miesięcy i posiadająca mniej jak 500 "normalnych" linków ( w tym samym wieku).

Jeżeli chodzi o "moc" linka to jednym najgłówniejszych wyznaczników z moich obserwacje to wiek domeny, ilość i jakość linków, oraz ilość linków innych (wychodzących). Nu i wiek linku ma BARDZO duże znaczenie

Kiedy o domenie mówimy, że jest nowa?

Moim zdaniem nowa domena to taka którą kupiłeś w ostatnich 6 miesiącach. Natomiast stara to taka która jest linkowana cały czas na ten sam temat ale nie tylko min. do 15 miesięcy, najlepszą reputację mają strony firmowe.

Kiedy można rozpocząć "mocniejsze linkowanie"?

Co masz na myśli pisząc mocniejsze linkowanie? Teraz update PR odbywa się regularnie i strony co niektóre "łapią" zmiany.

Polecam ----> Ogród na balkonie <----- polecam

Polecam ----> Katalog firm <---- Polecam

Nie ma tutaj wyznacznika, po prostu domena z przeszłością linkowana już pewien okres czasu np. rok nie już tak łatwo podatna na filtra jak świeże domeny.

Kto pyta, nie błądzi  :nauka:

Kiedy o domenie mówimy, że jest nowa?