Skocz do zawartości

zapalniczka.com.pl


moody

Rekomendowane odpowiedzi

Do oceny strona www.zapalniczka.com.pl. Dynamiczne title - są, "h1" "h2" - są, alty - są, przyjazne linki - są, linkowanie wewnętrzne - jest (podobne wpisy + bardzo prosta nawigacja). O czymś zapomniałem oprócz małej ilości treści z czym nie bardzo można coś zrobić?

pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Jak dla mnie powinieneś raczej wymienić top - jest nieprofesjonalny i tekst w obrazku nie jest dobrym pomysłem. I po raz kolejny - klikalne logo. Menu przerzucił bym na lewą stronę.

netkat_logo_male.png.55f9093b88d31963c3c86caf4ab7bc2f.png  - skrypt katalogu stron, który ułatwia moderację (pierwszy skrypt napisany z wykorzystaniem Pythona/Django), Katalogika.pl - najlepsze strony internetu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Nowe logo jest w planach, co do menu - moim zdaniem kwestia gustu, znalazłem badanie, które potwierdza z kolei, że nie ma to większego znaczenia. Poza tym obecnie z lewej strony widać od razu najbardziej chodliwe towary i patrząc na to z tej strony, to jest to nawet zaleta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużym plusem jest bardzo dobra domena. Logo powinno zawierać moim zdaniem tą domenę, a nie nazwę firmy - nazwa firmy wystarczy w zakładce kontakt lub obok logo, ale mało widoczne i na pewno bez tego P.P.H.U. - takie skróty to relikt dawnych czasów, gdy w przepisach było, że nazwa firmy musi zawierać profil działalności, ten przepis został zniesiony dawno temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc ogólnie na stronę to nie porwała mnie grafiką. Nie wiem do końca czy to zaleta czy wada.

Do menu po prawej czy lewej bym się tak nie czepiał bo mnie to tak nie razi.

Oczywiście baner górny do wyrzucenia bo słabizna. Przy tak ubogiej grafice baner powinien przyciągać a tego nie robi.

Napisał bym też coś o firmie oprócz danych adresowych: czym dokładnie się zajmujecie, ile jesteście na rynku, z kim współpracujecie itp.

Klient chce wiedzieć z kim będzie pracował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt grafika nie powala. Prawda jest taka że wiele jej tutaj nie trzeba ale trochę modernizacji jest wskazane. Po wejściu na stronę całość przypomina budowę sklepową z racji prezentacji produktów, dlatego menu musi przejść na lewo. Wspomniana została reakcja użytkownika zaraz po wejściu na stronę (patrzenia na lewo). Owszem nie jest to reguła i nie dziwie się jeżeli znalazłeś badania które mówią odwrotnie. Dla wygody użytkownika i nie zmuszania go do zastanawiania się gdzie się podziała nawigacja, lepiej dać po lewej (to standard podświadomie wymuszany na ludziach przez np allegro). Nie sugeruj się tym że jeżeli tam dasz ofertę to będzie lepiej zauważalna. Na stronie prawie nic nie ma, trudno nie zobaczyć oferty. A niekoniecznie jest ona z miejsca odpowiedzią na to czego szuka użytkownik więc lepiej dać mu menu na 'pierwsze danie'.

Przyczepie się jeszcze do szukajki. Po pierwsze: jeden język (PL), po drugie zamiast 'idź'(obecnie 'go') napisz zwykłe 'szukaj' na przycisku i po trzecie wywal to lupopodobne coś z okna wprowadzania tekstu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności