Skocz do zawartości

Pozycjonowanie USA


D3eX

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym na górze się kompletnie nie zgadzam. Według mnie, google rozpoznaje język strony przede wszystkim po tym z jakiego kraju pochodzi przeważająca część mocy linków. Niejednokrotnie widziałem w SERPach ["Tłumaczenie strony"] przy stronie linkowanej z USA, zawierającej w 100% polską treść.

Ciemna strona mocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ważne jest, aby podczas linkowania na frazy z rynku USA, link był otoczony dużą ilością słów z USA :) Google poznaje rejon, państwo po słowach jakich jest najwięcej na stronie.

Po słowach rozpoznaje język, a nie region, mylisz analizę językową z geolokalizacją: to dwie odrębne rzeczy. Gdybyś miał rację, większość oddziałów Google nie miałoby jako osobnych kategorii (z różnymi serpami) "szukaj w języku..." i "szukaj storn z...".

Darmowe programy
Potrzebujesz tekstów w krótkim czasie? Sprawdź tutaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności