Skocz do zawartości

Statystyki wyświetleń i kliknięć w banner


stojacy_kon

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Temat trochę stary, ale może komuś się przyda. Do kodu można dodać wiele parametrów, które będą zliczane w google analitycs: nazwe kampani, źródła, nawet użyte hasła reklamowe etc. Więcej informacji oraz mechanizm do tworzenia parametrów linku udostępnia samo google analitycs https://support.google.com/analytics/bin/answer.py?hl=en&answer=1033867

Filmy animowane typu explainer video. Najlepszy serwis AGD Gdańsk, jak zepsuje się lodówka, pralka lub inne urządzenie AGD. Organizujemy bezpieczny import z Azji do krajów Unii Europejskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stojacy_kon

Nie sprecyzowałeś czy chodzi Ci o banner na swojej stronie kierujący do innej witryny czy o banner w innej witrynie kierujący do Twojej strony.

W pierwszym przypadku stosujesz śledzenie zdarzeń w Google Analytics i funkcję onclick - https://support.google.com/analytics/bin/answer.py?hl=pl&answer=1033068 i https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/gajs/eventTrackerGuide

W drugim przypadku wystarczy odpowiednio otagować link, o czym wspomniał już 4play.

Kwalifikowany Specjalista AdWords i Analytics - www.MarcinWsol.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności