Skocz do zawartości

Prośba o poradę w zakresie SEO

Coin

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem fotografem ślubnym, działam w zasadzie od lutego 2010 roku na ślubnym polu (wcześniej niekomercyjnie i nie zależało mi na pozycji strony).

strona https://dariuszczepiel.pl

Proszę Was o poradę co mogę robić lepiej/inaczej lub ewentualnie płatnie (w granicach rozsądku, nie zarabiam jeszcze na tym...) by poprawić pozycję swojej strony w googlach. Próbuję optymalizować na hasła 'fotografia ślubna Kraków', 'zdjęcia ślubne Kraków', 'reportaż ślubny Kraków'. Póki co jestem wysoko w miarę na 'sesja narzeczeńska Kraków', 'zdjęcia ciążowe Kraków' - czyli tez dobrze, ale jednak z komercyjnego punktu widzenia to śluby dają zysk i właśnie na tamte frazy chciałbym być wyżej (póki co chyba nawet nie pierwsza 100 wyników).

Co robię:

- Kupiłem bloga, który jest zoptymalizowany pod wyszukiwarki i ładnie wygląda :)

- staram się linkować wewnętrznie dodając każdy wpis (w sensie wewnątrz wpisów są linki albo do innych wpisów, albo do innych miejsca na stronie)

- dodając wpis do każdego wstawianego zdjęcia uzupełniam ALT TEXT wpisując rozmaite frazy związane z fotografią ślubną (czyli nie tylko te wypisane wyżej, ale też 'fotograf na ślub Kraków', 'wyjątkowy reportaż ślubny w Krakowie', itd. itp.) - zatem różnicuje alt text i bywa, że jest on też nieco przydługawy np 'Wyjątkowy reportaż ślubny Asi i Pawła. Dariusz Czepiel Fotografia'.

- staram się w każdym tytule postu zamieszczać słowa kluczowe

- staram się komentować blogi fotograficzne innych fotografów ślubnych, jeśli tylko mają ustawione linki bez atrybutu 'nofollow', tym samym zamieszczając linki do mojej strony na stronach konkurencji (niestety w Polsce wielu z nich ma jednak linki w komentarzach nofollow, wiec latwo nie jest znalezc)

Czy to co robię i wypisałem powyżej jest stosowane dobrze i rzeczywiście pomaga w pozycjonowaniu?