Skocz do zawartości

Pozycjonowanie treści i struktura strony w zależności od lokacji odbiorcy


@lex

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym poznać wasze zdanie na temat pozycjonowania treści dla rożnie zlokalizowanych grup odbiorców.

przykładowo mamy:

  • domena.net
  • odbiorcami treści są Polacy zamieszkali w PL, UK, DE, SE, US
  • język strony: Polski dla wszystkich lokacji
  • system / struktura strony: jednakowa dla wszystkich lokacji
  • charakter strony: katalog firm

Pytanie 1

Jaki rodzaj wyboru lokacji przez użytkownika jest najbardziej korzystny pod kątem SEO i nie blokował indeksowania:

a.) automatyczne przekierowanie poprzez wychwycenie IP (geoIP)

b.) strona startowa na której użytkownik wybierze lokację (która zostanie zapisana jako cookie aby otworzyc treść dla jego lokalizacji przy następnym wejściu)

Pytanie 2

Jaka struktura strony jest najbardziej korzystna jeżeli chodzi o pozycjonowanie.

a.) podkatalogi rozdzielające miasta, np.: warszawa.domena.net, londyn.domena.net, berlin.domena.net (tu dodatkowo pytanie czy mnogość podkatalogów nie jest tu problemem )

b.) podkatalogi rodzielajace państwa, np.: pl.domena.net/warszawa, uk.domena.net/londyn, de.domena.net/berlin

c.) foldery np.: domena.net/pl/warszawa, domena.net/uk/londyn, domena.net/de/berlin

Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności