Skocz do zawartości

pozycjonowanie samemu


kozakos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

W temacie SEO jestem zupełnie początkujący. Stosując się do Waszych rad i metod darmowego pozycjonowania (katalogi, precle itp) Sam wprowadziłem frazę mnie interesującą dość szybko do pierwszej 10. (linki w stopce, akurat dzisiaj delikatnie spadły, bo ostatnio zaniedbałem pozycjonowanie). Z ciekawości sprawdziłem ile za to wzięły by firmy pozycjonujące i ceny kręcą się koło 100zł/miesiąc. moje pytanie jest takie: czy te firmy robia to tymi samymi sposobami, czy jednak ich pozycjonowanie zostawia trwalszy i dłuższy efekt?

profesjonalne stoliki pod laptopa to wygoda

użyj stolik pod laptopa i podaj żonie śniadanie do łóżka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akurat dzisiaj delikatnie spadły, bo ostatnio zaniedbałem pozycjonowanie
i właśnie one biorą te "100zł" żeby nie spadło, a ty żebyś miał czas na inne rzeczy.
trwalszy i dłuższy efekt
firmą się tak bardziej opłaca, ale nie zawsze się tak da.

Pozdrawiam, (-;

www.topposition.pl - Top Position

tp468x60_banerrr.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firmie pozycjonerskiej płacisz za:

- czas jaki muszą poświęcić twojej stronie (m.in. katalogowanie, zbudowanie zaplecza pod twoją stronę itp)

- wykorzystanie ich zaplecza jeśli posiadają zbliżoną tematykę

- Know-How

Zawsze możesz sam pozycjonować, ale musisz poświęcić na to czas, a czas jest cenny :D

Witam, w ostatnich dniach i tygodniach nie logowałem się na konto i nie sprawdzałem co słychać na forum. Okazało się że ktoś się włamał mi na konto i oferował licencje seokatalogów itp. To nie ja oferuję i ktoś próbuję wyłudzić pieniądze od was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na prostą frazę można pozycjonować się samemu, jeśli raz na pewien czas coś dodasz będzie ok. Problem zaczyna się gdy zaczynasz kopać się z zawodowcami na konkurencyjnej frazie, tu trzeba poświęcić sporo czasu i trochę kasy aby być trwale na TOP.