Skocz do zawartości

Niesamowity pomysł, problem z realizacją


Exe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam dość duży problem. Wpadłem na niesamowity pomysł na serwis internetowy. Jest jedna kwestia, nie znam się na programowaniu. Powoduje to jedną kluczową konsekwencję (bardziej ryzyko):

- jeśli zlecę komuś napisanie skryptu, będę zmuszony z podzieleniem się z moim pomysłem, dzięki temu programista będzie mógł wykorzystać mój pomysł i go sam zrealizować. Konsekwencją jest to, że zgarnie on część mojego rynku

Jak wy rozwiązujecie podobne problemy, bo kurcze, jak mało kiedy wpadłem na fajny pomysł :]

Witam, w ostatnich dniach i tygodniach nie logowałem się na konto i nie sprawdzałem co słychać na forum. Okazało się że ktoś się włamał mi na konto i oferował licencje seokatalogów itp. To nie ja oferuję i ktoś próbuję wyłudzić pieniądze od was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

musi podpisać klauzurę poufności z z karą tak 1 000 000 pln, ale musi to napisać prawnik

Mozę patent lub prawa autorskie najpierw zarejestrować?Ogólnie to pogadaj z Zgredem bo chyba on jest najwięcej obeznany w kwestiach prawnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie z tą poufnością, to ciekawe rozwiązanie, nie mniej to nie koniecznie rozwiążę problem, ehh czemu poszedłem w pozycjonowanie, a nie w programowanie :/

Witam, w ostatnich dniach i tygodniach nie logowałem się na konto i nie sprawdzałem co słychać na forum. Okazało się że ktoś się włamał mi na konto i oferował licencje seokatalogów itp. To nie ja oferuję i ktoś próbuję wyłudzić pieniądze od was.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś wybrać odpowiedniego człowieka i go zatrudnić do zrealizowania, zobligować umowami i przede wszystkim dobrze zapłacić.