Skocz do zawartości

Usunięcie PHPSESSID, po przez .htaccess, robots.txt oraz kod php w wyszukiwarkach

kraszul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was

Zanim zostanę obejchany z góry do dołu od razu usprawiedliwia się ze użyłem opcji szukaj. Ale nadal jestem zielony.

Mam sobie stronę i niestety ktoś kto mi ją robił użył w kodzie php opcji session w linkach.

Chce wyłączyć tak aby w nie indeksowało mi podwójnych linków oraz usunąć je z google zanim zacznę ustawiać coś wole się upewnić.

W narzędziach webmastera google w Konfiguracja witryny --> Ustawienia --> Obsługa parametrów --> włączyłem opcje ignorowania PHPSESSID

Nie wiem czy to pomoże

wiec chce użyć robota google i nie wiem czy dobrze jest napisany.

User-agent: *

Disallow: /*phpsessid

czy tak

Disallow: /test/

Wiem ze na zindeksowanie już podwójne linki zrobić przekierowanie 301.

Wiem ze mogę dopisać w .htaccess

RewriteEngine On

Options FollowSymLinks

php_flag session.use_trans_sid off

RewriteRule ^([^-]+).html$ article.php?id=$1 [L]

SetEnv REGISTER_GLOBALS 0

SetEnv ZEND_OPTIMIZER 1

SetEnv MAGIC_QUOTES 1

SetEnv PHP_VER 5

Czy się zgadza ?

I najważniejsze gdzie dokładnie w kodzie zmienić ustawianie tak aby więcej nie tworzyło podwójnych linków. Nie wiem czy dokladnie chodzi o ten kod

if($_SESSION['zalogowany'])

{

$userdata['zalogowany'] = TRUE;

$userdata['login'] = $_SESSION['login'];

$userdata['ip'] = $_SESSION['ip'];

$userdata['browser'] = $_SESSION['browser'];

$userdata['id'] = $_SESSION['id'];

$userdata['level'] = $_SESSION['level'];

}

$userdata['zalogowany'] = TRUE; <- zmienić na false

Z góry dzięki za pomoc oraz wyrozumiałość

Życia nie mierzymy ilością oddechów, lecz tylko tymi, które zaparły dech w piersi...

Ustaw w php.ini

session.use_only_cookies = 1

BTW: to zależy od opcji sesji w konfiguracji serwera, jak ktoś dodał SESSIONID w kodzie PHP, to niestety musisz ręcznie powyrzucać.

ok a powiedz czy wpis do robota google jest dobrze napisany i plik .htaccess ?