Skocz do zawartości

Nowy SEO Katalog motoryzacyjny

mitrok

Rekomendowane odpowiedzi

No i przyszła pora na założenie pierwszego posta w tym dziale.

Oddaje w Wasze ręce mój pierwszy SEO Katalog motoryzacyjny. Layout zrobiłem własnoręcznie i się tego nie wstydzę :), bo nie jestem grafikiem ani projektantem i nigdy nim nie będę ;)

Nie podnoście krzyku że nie jest jeszcze linkowany, bo dopiero go skończyłem. Linkowany na pewno będzie bo i mi zależy na jego mocy.

Tematyka to szeroko pojęta motoryzacja i branża ślubna.

W chwili obecnej są tylko wpisy darmowe, na płatne premium jeszcze za wcześnie zdaję sobie z tego sprawę.

Premium jest skonfigurowane i będę premiować co 10-ty wpis.

Dodatkowo premium dostaną wg mojego uznania strony które szczególnie mi się spodobają (włączając w ocenę unikalność opisu).

Za wyłapanie błędu albo "rozjazd" templatki również premium.

Oczywiście moderacja szczegółowa zgodnie z regulaminem.

To tak chyba na szybko.

Nie założyłem katalogu żeby na nim zarabiać, więc nie zakładam porzucenia jak nie wyjmę opłaty za licencje. To koszty prowadzenia mojej właściwej działalności, więc zależy mi na jego mocy.

Zapraszam do dodawania wpisów a ja zabieram się za obróbkę drugiego :P

Katalog ślubny i katalog motoryzacyjny - zapraszam.

Lakiery samochodowe - wyjątkowe farby House Of Kolor

Czemu motoryzacja i ślub razem? Poza tym templatka nie pasuje ani do jednej ani do drugiej tematyki.

bo Michał łączy motoryzację ze slubem :) taką ma profeskę ;)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Nie no to jest jakaś porażka dosłownie. Jaki związek ma to coś z motoryzacją? bo ja widzę że praktycznie zerowy, nie wspominając templatki która niczego nie przypomina związanego z motoryzacją.