Skocz do zawartości

Przestroga ustawienia default Home


Robbieriviera

Rekomendowane odpowiedzi

Mam troszczekę domen i chciałem opowiedzieć co mi się przytrafiło. Nie jestem informatykiem, tylko zwykłem userem i jak 99% userów kupuje domenę + serwer i przekierowuję na katalog, wszystko hula, problem w tym, że na home.pl w edycji wpisu jest nastepująca linijka:

*.nazwadomeny.pl CNAME 3600 nazwadomeny.pl

co powoduje, że cokolwiek nie wpiszemy w subdomenie domeny głównej zawsze wyświetalć nam sie będzie domena treść domeny głównej: nazwadomeny.pl

Ciekawe jest to, że jeżeli pozostawimy ten zapis i nie usuniemy go to można zrobić coś takiego:

dnsajdnasjdna.nazwadomeny.pl

dsadjasiodasi.nazwadomeny.pl

dnsajnduiasn.nazwadoemy.pl

lub

dupcia.nazwadomeny.pl

pan.nazwadomeny.pl

i zacząć je linkować z anchorem pan itp., co ciekawe google zaindeskuje tą nieistniejącą subdomenę tak jakby istniała z treścią strony głównej nazwadomeny.pl, więc Panowie...właśnie dostałem kilka filtrów i banków za duplicate content i przypuszczam właśnie ten pan anchor (pan=penis)

Więc jeżeli ktoś jeszcze tych ustawień nie zmienił to niech to zrobi, bo można w ten sposób załatwić sobie nieprzyjemności :/

Investkredit.pl - gdy szukasz pośrednika finansowego lub Investto.pl - kredyty masz firmę i myślisz o leasingu albo Banki.co.pl - gdy akurat jesteś w Trójmieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglbys napisac dokladniej jak to wylaczyc, bo nie wiem o jaka 'edycje wpisu' Ci chodzi? Ostatnio ktos poruszal ten temat na forum, to padla odpowiedz, ze trzeba pisac do supportu, bo samemu sie tego nie wylaczy, wiec jak to jest?

kodeks-logo-baner-pio.jpg

Blog z informacjami o prawnych aspektach związanych z funkcjonowaniem internetu, w tym problematyka dotycząca SEM i SEO. organisciak.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach