Skocz do zawartości

Prośba o poradę

Kaszabosu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Strona, którą od pewnego czasu się zajmuję( dużo powiedziane ponieważ od ponad pół roku stoi nie ruszana) to www.novatec.info.pl

Początkowo strona na interesujące mnie frazy - de facto zawarłem je na stronie głównej za co na pewno zostanę zganiony:) były w pierwszej 10 - prawdopodobnie mała konkurencja. Obecnie trochę straciły na pozycji ale zdaje sobie z tego sprawę ponieważ od dawna nie linkowałem z braku czasu - studia.

Wiem, strona nie jest ideałem i zdaje sobie z tego sprawę, ale to pierwsza strona jaką stawiam i nie mam doświadczenia zawodowego.

Pozycjonowanie także nie jest idealne delikatnie mówiąc - obecnie ucząc się na błędach trochę inaczej bym zaczął:)

Moja prośba dotyczy paru rzeczy:

1)wiem że strona zawiera błędy, które dostrzegają analizatory stron ale nie wiem czego dokładnie dotyczą, dlatego prosiłbym o pomoc w ich usunięciu

2)średnio stronę odwiedza około 10 osób(dane z google analitycs) ale wskaźnik odrzuceń oscyluje wokoł poziomu 80-90% - czy może to wynikać z błędów strony - kiedyś klient mówił że strona główna na która wchodzi się blokuje i nie da się dalej wejść

Co do kwestii fraz, które mnie interesują zamieściłem je na próbę, mianowicie na przykładzie tej strony https://www.bramont.pl/ -działu referencje, zauważyłem że wpisując frazy typu bramy mysłowice itp. często ta strona widnieje na 1 miejscu wyszukiwania. Początkowo bałem się bana ale nic się nie stało i system w zasadzie działa - na część fraz zapewnia nawet pierwsze pozycje.

Proszę o pomoc i każdą sugestię mogącą poprawić wejścia na stronę(jest to strona zarobkowa i nie ukrywam, że głównie o klientów mi chodzi)

Jestem w stanie zapłacić za pomoc w tej kwestii, a piszę teraz ponieważ od 10-20 będę mieć ferie i mógłbym coś ze stroną zrobić co zresztą planowałem.

Pozdrawiam

Marcin

Powiem tak: