Skocz do zawartości

Adsense ile macie za klika?

RybakWedka

Rekomendowane odpowiedzi

Kukis w bardzo subtelny sposób chciał Ci uzmysłowić, że stawki za kliknięcie są uzależnione od tematyki, co oznacza, że każdy będzie miał inne stawki za kliknięcie. Twoje pytanie jest bez sensu. Podaj tematykę to może ktoś Ci odpowie.

Ja z tematyki rozrywkowej mam za 300 kliknięć jakieś 2,5-4 euro.

Wiem od czego są zależne stawki. I wiem że nie będzie tak samo jak u mnie. Dlatego pytam żeby wiedzieć jak jest u innych, czy jestem na samym dole, środku czy może bardziej na górze.

Nie jestem początkującym i nie musisz mnie uświadamiać. Nie interesują mnie również średnie z mojej tematyki jak się mają u innych tylko ogólnie. Tematyka w sumie mnie interesuje, ale jak już mowa o tematyce to moja GRY - opisy gier.

; ]

Jesteś na środku swojej tematyki, radzę Ci dopasować lepiej reklamy lub zmienić target i tematykę reklam ;) Albo po prostu zmieć branżę !!! Bo post wyżej świadczy o tym że nie bardzo zrozumiałeś co koledzy napisali...

Poza tym GAds daje Ci możliwość badania statystycznego, są tam tabelki i dane.

Dla przykładu jak by można opisać sytuację - ma moim koncie w dniu dzisiejszym mam 10euro, z 30 klików, co z tego że strony na moim koncie to: finanse, katalogi seo, śmieciowe zaplecze, usługi pogrzebowe - średnią z tego łatwo policzyć, ale nie ma to najmniejszego znaczenia, bo każda strona generuje inne dochody...

Korzystaj z kanałów, wtedy będziesz mógł dokładniej sprawdzić sprawę...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie