Skocz do zawartości

Ankieta - Kupowanie i ściąganie cyfrowej muzyki


mhood

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowni Użytkownicy i Użytkowniczki forum Pozycjonowanie i Optymalizacja.

Nazywam się Mateusz Marszałek i jestem studentem drugiego roku na kierunku Zarządzanie na Wyższej Szkole Biznesu NLU, Wydział Zamiejscowy w Tarnowie.

Zwracam się do Was z prośbą o wypełnienie krótkiej ankiety na temat kupowania i ściągania cyfrowej muzyki przez internet. Jej wyniki posłużą mi do przygotowania pracy zaliczeniowej z przedmiotu Badania Marketingowe.

Link do ankiety: https://ankieta.markethood.net

Administracja forum, w osobie jimmi, wyraziła zgodę na przeprowadzenie badań, za co jestem bardzo wdzięczny.

Ankieta jest anonimowa, dlatego proszę śmiało udzielać rzetelnych i prawdziwych odpowiedzi. Jej wypełnienie powinno zająć 2-5 minut.

Po zakończeniu badań, wyniki będą opublikowane na mojej stronie internetowej i każdy będzie miał do nich bezpłatny dostęp. To jest jedyny sposób, w jaki mogę się Wam odwdzięczyć za pomoc. Wszelkie uwagi i komentarze są mile widziane.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypełnione. Swoją drogą myślę, że w Polsce jest stosunkowo małe zainteresowanie kupowaniem cyfrowej muzyki, bo ludzie ją po prostu ściągają. :)

gdzies ostatnio widzialem statystyki taki przyblizone ile muzyki uzytkownicy w Polsce sciagneli - super cyferka byla pare TB to przy tym pikus !!!

spro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypełnione. Swoją drogą myślę, że w Polsce jest stosunkowo małe zainteresowanie kupowaniem cyfrowej muzyki, bo ludzie ją po prostu ściągają. :)

Jeżeli ściągają, to dlaczego? Próbuję znaleść jakieś sensowne powody, dla których zainteresowanie w Polsce jest mniejsze niż np. w USA.

gdzies ostatnio widzialem statystyki taki przyblizone ile muzyki uzytkownicy w Polsce sciagneli - super cyferka byla pare TB to przy tym pikus :)