Skocz do zawartości

Seminarium z zakresu reklamy w wyszukiwarkach


Oxygene

Rekomendowane odpowiedzi

Do skrzynki przyszło ogłoszenie dotyczące seminarium z tematyki reklamy w wyszukiwarkach prowadzone przez autorów kodeksu SEO :) Jakby ktoś był chętny... chętnie wysłucham recenzji po odbyciu szkolenia :)

- SEMINARIUM SZKOLENIOWE -

Wyszukiwarki internetowe

Strategia budowania przewagi konkurencyjnej i efektywna promocja on-line

Warszawa, Hotel Kyriad Prestige, 30 listopada 2005r.Dodatkowe informacje:

/22/ 540 15 85  lub  https://www.finconsulting.pl

Seminarium szkoleniowe poprowadzi Project Manager & SEO Specialist agencji

interaktywnej Digital One, koordynator prac nad stworzeniem Kodeksu Etycznego SEO

Maciej Gałecki

Tematem przewodnim seminarium będą praktyczne aspekty wykorzystania wyszukiwarek

internetowych jako stosunkowo taniego, a jednocześnie bardzo skutecznego narzędzia

precyzyjnego docierania do klientów i budowania stałej przewagi konkurencyjnej.

"Rosnąca konkurencja powoduje, że coraz trudniej jest dotrzeć z przekazem reklamowym

do potencjalnego odbiorcy - reklama internetowa atakuje nas już właściwie na każdym

kroku, przyjmując dodatkowo coraz bardziej agresywne formy. Zresztą nie każdego stać

na przeprowadzenie kosztownej kampanii reklamowej w Internecie. Alternatywnym

rozwiązaniem, które nabiera coraz większego znaczenia, jest umiejętne wykorzystanie

pewnych zachowań i przyzwyczajeń internautów związanyc

h z używaniem wyszukiwarek internetowych."

"Jak pokazują różne analizy, zdecydowana większość użytkowników (nawet do 80%)

zaczyna poszukiwanie informacji w pierwszej kolejności od skorzystania z serwisów

wyszukiwawczych."

"Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu Stanowego Pensylwania

pokazują, że amerykańscy użytkownicy stają się coraz bardziej niecierpliwi i bardzo

szybko rezygnują z dokładnego sprawdzenia otrzymanych wyników zapytania -

najczęściej przeglądają tylko trzy pierwsze rezultaty. Tylko co piąta osoba dociera

na drugą stronę wyników, a co dziesiąta na trzecią. W innym przypadku wpisują po

prostu nowe słowo lub frazę, bądź też zmieniają wyszukiwarkę, niezadowoleni z

otrzymanych wyników. Można z dużą dozą prawdopodobieństwa przypuszczać, że podobnie

zachowują się użytkownicy polscy."

"Opracowania wskazują, że ruch na witrynie internetowej generowany przez obecność w

wyszukiwarkach i katalogach stanowi około 40-70% (w skrajnych przypadkach osiągając

nawet 90%) całego generowanego ruchu."

"Na polskim rynku pozycjonowanie jeszcze jest w fazie wczesnego rozwoju, wiele osób

nie zdaje sobie sprawy z jego znaczenia, a ten kto uświadomi

  sobie je pierwszy, zyska przewagę konkurencyjną w postaci zwiększonego ruchu na

stronie i szybszego zaznajomienia użytkowników z własną ofertą."

Cytaty pochodzą z różnych artykułów prelegenta - Macieja Gałeckiego

DO KOGO KIEROWANE JEST SEMINARIUM SZKOLENIOWE?

Osoby, które w największym stopniu skorzystają z seminarium szkoleniowego to przede

wszystkim specjaliści ds. marketingu i osoby odpowiedzialne za planowanie budżetu

reklamowego. To również właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, którzy

chcieliby dowiedzieć się jak stosunkowo małym kosztem uskutecznić działania

reklamowe, precyzyjnie docierając do większej i zarazem właściwej grupy klientów. Na

seminarium zapraszamy również wszystkie osoby zainteresowane tematem, które

chciałyby wzbogacić swoją wiedzę praktyczną w zakresie pozycjonowania oraz linków

sponsorowanych jako skutecznych interaktywnych narzędzi sprzedaży i brandingu.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa!

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM:

9.00 Rozpoczęcie seminarium

1. Co kryje się pod pojęciem marketingu wyszukiwarek internetowych?

Definicja pojęcia

Pozycjonowanie serwisów internetowych i kampanie linków sponsorowanych - działania

wchodzące w skład marketingu wyszukiwarek internetowych2. Wyszukiwarki - istotne

narzędzie w ręku internautów

Aspekt psychologiczny zachowań internautów

Prezentacja badań statystycznych, m.in. popularność korzystania z wyszukiwarek,

skala ilości generowanych zapytań, informacje na temat zachowań użytkowników podczas

wyszukiwania informacji

Popularność wyszukiwarek w Polsce i na świecie3. Jak działają wyszukiwarki?

Omówienie sposobu funkcjonowania wyszukiwarek

Przedstawienie mechanizmu indeksacji i prezentacji wyników wyszukiwania oraz

technologii serwowania reklam w ramach kampanii linków sponsorowanych i programów

afiliacyjnych typu AdSense4. Pozycjonowanie stron internetowych - "naturalna"

obecność w wynikach wyszukiwania

Charakterystyka Search Engine Optimization

Działania, które składają się na pozycjonowanie stron internetowych (omówienie

czynności oraz kolejności ich wykonania)

Specyfika działań, fakty i mity dotyczące pozycjonowania (m.in. etyka w pozycjonowaniu)

Planowanie SEO, odpowiedzialność poszczególnych pracowników w firmie

Monitoring i utrzymanie pozycji w wyszukiwarkach, zarządzanie zmianami

Pomiar skuteczności

Współpraca z firmą zewnętrzną - kryteria doboru, tryb współpracy, modele rozliczeń

Wybrane case study z rynku polskiego i zagranicznego5. Kampanie linków

sponsorowanych - szybko, pewnie i na samej górze

Planowanie kampanii linków sponsorowanych - od założeń i określenia celu do działań

operacyjnych

Dobór narzędzi

Analiza słów kluczowych, copywriting tekstów reklamowych i treści na stronie -

krytyczne czynniki sukcesu

Procedury startu i monitoringu kampanii

Analiza i optymalizacja kampanii w czasie rzeczywistym

Prowadzenie kampanii linków sponsorowanych - samodzielnie czy przez firmę zewnętrzną?

Monitoring skuteczności i analiza efektów

Wybrane case study z rynku polskiego i zagranicznego6. Tworzenie strategii

e-marketingowych wykorzystujących działania promocyjne w wyszukiwarkach

Planowanie celów promocji w wyszukiwarkach internetowych

Postrzeganie promocji w wyszukiwarkach internetowych przez internautów

Pozycjonowanie stron internetowych i kampanie linków sponsorowanych - działania

substytucyjne czy komplementarne względem siebie?

Założenia strategiczne a sposób doboru obu rodzajów działań

Marketing wyszukiwarek internetowych jako wsparcie dla tradycyjnych działań

promocyjnych

Case study z tworzenia strategii e-marketingowej7. Rozwój wyszukiwarek - wskazania

na przyszłość

Czego będą w przyszłości szukać internauci?

Trendy w rozwoju wyszukiwarek17.00 Zakończenie seminarium

W trakcie seminarium przewidziane są dwie przerwy kawowe (15 min.) ok. 12.00 i 16.00

oraz obiad (45 min.) ok. 13.30.

PRELEGENT:

Maciej Gałecki - pracuje w Digital One jako Project Manager & SEO Specialist.

Wspomaga kierowanie projektami realizowanymi dla marek: 7UP, Gatorade, Hasbro,

Pepsi, TVN, Wyborowa. Od początku pracy w agencji odpowiada za koordynację rozwoju

usług związanych z optymalizacją stron WWW oraz pozycjonowaniem, czemu poświęcone są

jego publikacje w prasie branżowej oraz m.in. aktywność w organizacji IAB, w której

koordynował prace nad stworzeniem kodeksu etycznego i zasad best practice obszaru

SEM. Członek Mensy. Studiował na Uniwersytecie i Politechnice Łódzkiej. Ukończył

Wydział Organizacji i Zarządzania, gdzie specjalizował się w marketingu IT.

Digital One - działa na rynku B2B/C w sektorach marketing, IT i reklama od 1999

roku. Wyspecjalizowany w dziedzinach związanych z branżą interaktywną zespół

agencji, współ

pracuje m.in. z: DaimlerChrysler, MultiBankiem, PepsiCo, Philip Morris, Schering

AG, Sony Ericsson, Telekomunikacją Polską. Dostarcza kompleksowe rozwiązania z

zakresu strategii internetowych. Wykorzystuje potencjał nowych technologii oraz

możliwości integracji Internetu z innymi kanałami komunikacji. Oferuje usługi

doradcze, realizuje projekty z obszaru e-marketingu i marketingu mobilnego oraz

wdaraża zaawansowane technologie na potrzeby biznesu. Spółka dwukrotnie w roku 2003

i 2004 została laureatem rankingu najszybciej rozwijających się firm

technologicznych w Europie Deloitte Fast 50 CE.

- SEMINARIUM SZKOLENIOWE -

Niestandardowe Działania w Internecie:

Sponsoring, Kreatywne obecności stałe oraz Marketing wirusowy jako przykłady reklam

skutecznych oraz efektywnych kosztowo

Warszawa, Hotel Kyriad Prestige, 1-2 grudnia 2005r.Dodatkowe informacje:

/22/ 540 15 85  lub  https://www.finconsulting.pl

Seminarium szkoleniowe poprowadzi dyrektor sprzedaży i marketingu ARBOmedia Polska

Bartosz Drozdowski wraz z: Tomaszem Piątkowskim [ Universall McCann / Zentropy

Partners ] oraz Tomaszem Wileńskim [ ClickAd / Interactive Solusions ]

Internet to już medium masowe używane prawie codziennie przez blisko 9 milionów

Polaków. Nie być w Sieci to w biznesie prawie tak jak nie istnieć.

Tematem przewodnim seminarium jest prezentacja niestandardowych form obecności w

Internecie, gdyż e-reklama to nie tylko emisja form typu pop-up, BrandMark czy

interstitial, ale także takie pojęcia jak długotrwale sponsoringi w ramach

określonych dziedzin, czy trudny w fazie pomysłów i realizacji ale bardzo efektywny

kosztowo, marketing wirusowy.

Jak wyróżnić się w gąszczu internetowych reklam z wyjątkowym przekazem?

Jak skutecznie budować pozytywny wizerunek firmy w Sieci?

Jak spowodować rozprzestrzenianie się reklamy nie wydając na to ani grosza?

Jak optymalnie zaplanować kampanię internetową?

Zapraszamy na seminarium, na którym pokażemy Państwu przykłady najlepszych kampanii

internetowych w Polsce i na Świecie.

DO KOGO KIEROWANE JEST SEMINARIUM SZKOLENIOWE?

Osoby, które w największym stopniu skorzystają z seminarium szkoleniowego to przede

wszystkim specjaliści ds. marketingu, odpowiedzialni za rozwój marketingu

internetowego w firmie, jak również za planowanie budżetu reklamowego i poszukiwanie

nowych kanałów dotarcia do klienta. To także brand i product managerowie

odpowiedzialni za kreatywne i skuteczne zarządzanie markami.

Na seminarium zapraszamy również właścicieli firm, którzy chcieliby dowiedzieć się

jak stosunkowo małym kosztem uskutecznić działania reklamowe w Internecie oraz

wyróżnić własną firmę spośród ofert konkurencji, jak też wszystkie osoby

zainteresowane tematem, które chciałyby wzbogacić swoją wiedzę praktyczną w zakresie

marketingu interaktywnego oraz Internetu jako medium zarówno masowego jak i

selektywnego.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa!

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM:

I DZIEŃ - 1 grudnia

10.00 Rozpoczęcie seminarium

1.Użytkownicy Internetu vs Grupa Docelowa

Internauci to nie grupa kilkuset zapaleńców zapatrzonych w nowoczesne technologie.

To prawie 9 milionów konsumentów, którzy Internet traktują jako źródła informacji,

rozrywki i wiedzy. To my i wszyscy wokół nas, jednak czy to Twoja Grupa Docelowa?

Dostęp do Internetu -> konsumenci on-line

Kto, gdzie i w jaki sposób korzysta z Internetu?

Profil użytkownika Internetu w Polsce i na Świecie

Sposób konsumpcji medium

Czego Internauci szukają w sieci? Dlaczego tak często do niej wracają? Czy przez to

przestają czytać prasę i zaczynają oglądać mniej telewizji? Czy ta tendencja jest

już też widoczna w Polsce?

Główne tematy interesujące Internautów

- informacja -> wiedza i zainteresowania

- rozrywka -> gry, czat, blogi [społeczności]

- komunikacja -> poczta, komunikator [txt, glos, video]2. Internet jako medium

reklamowe vs Grupa Celowa

Badania [Polskie Badanie Internetu MEGAPANEL PBI/Gemius]

Badanie polskiego Internetu, w którym uczestniczą wszystkie największe media

funkcjonujące na rynku, pozwala na wyselekcjonowanie serwisów WWW odwiedzanych przez

dana grupę celowa w 10 sekund. Jak korzystać z badania, jak interpretować wyniki,

gdzie zdobyć dostęp do badania?

Modele Cenowe / Zakupu

Jak kupować Internet? CPM, CPA oraz FF - brzmi skomplikowanie, ale planowanie i

zakup Internetu to najprostsze zadanie na Świecie.

- CPM [ standardowa kampania odsłonowa]

- Flat Fee -> FF [ obecność stała rozliczana za czas ]

- CPA -> CPC, CPL, CPS [ rozliczenie za efekt ]

Planowanie kampanii

Jak optymalnie zaplanować kampanie Internetowa, jak na bieżąco monitorować jej

wyniki, na co zwrócić uwagę w czasie optymalizacji?

- WWW [dobor medium]

- kreacja [dobor przekazu]

- targetowanie

- monitorowanie

- raportowanie

- CPM vs FF3. Kreatywna Obecność Stała w Internecie

Jak zaskoczyć Internautę, aby zapamiętał nas przez długi czas i opowiedział o tym co

widział swoim znajomym? Czy to już marketing wirusowy?

Dobór medium

Dobór form

- integracja z medium

- obecność przez zaskoczenie

- Product Placement

Realizacja i mierzenie efektów

Case studies17.00 Zakończenie pierwszej części seminarium

II DZIEŃ - 2 grudnia

9.00 Rozpoczęcie drugiej części seminarium

1. Sponsoring w Internecie

Jeżeli użytkownicy danej strony WWW są dla nas bardzo ważną grupa celowa warto

zaplanować sponsoring na danej witrynie. Jak to zrobić, aby zdecydowanie poprawić

wizerunek naszej firmy? Jakie są najlepsze sposoby prowadzenia sponsoringów oraz

mierzenia ich efektów?

Branding w Grupie Celowej

- dobór medium

- dobór form

- realizacja i mierzenie efektów

- analiza CPT dla sponsoringu i modelu CPM przed i po

- case studies

Sposoring "z korzyścią"

- dobór medium

- dobór form i "korzyści" od strony potencjalnego Klienta

- koszt alternatywny dla medium, wartość dodana dla Grupy Celowej

- realizacja

- case studies2. Marketing Wirusowy

Marketing wirusowy to przede wszystkim pomysł, inny dla każdego z produktów. Jak

zaplanować rozprzestrzenianie się informacji na której nam zależy, osiągnąć

zamierzone efekty i wzmocnić wizerunek firmy wśród grupy celowej. Podpowiedzi i

przykłady jak robi się to na Świecie docierając do milionów Internautow nie wydając

ani centa na media.

Dobór medium -> centrum wirusowe

- wirus po stronie WWW

- wirus po stronie Użytkownika

Dobór form

Realizacja i mierzenie efektów

Case studies3. Podsumowanie - pytania i dyskusja

16.00 Zakończenie seminarium

W trakcie seminarium każdego dnia przewidziane są dwie przerwy kawowe (15 min.) oraz

obiad (45 min.). Na obiad zaprosimy Państwa ok. 13.30 pierwszego dnia i ok. 13.00

drugiego dnia.

PRELEGENCI:

BARTOSZ DROZDOWSKI - Internet Sales and Marketing Director ARBOmedia Polska,

jedynego międzynarodowego domu sprzedaży mediów obecnego w Polsce, obecnie czołowego

internetowego biura reklamy pod względem zasięgu.

Absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego, związany z reklamą

internetową od początków jej komercyjnego istnienia na rynku polskim. Członek

Internet Advertising Bureau Polska. Karierę zawodową rozpoczynał w sieci

internetowej adMaster network w roku 2000, obecnie po przekształceniach

odpowiedzialny jest za dział internetowy ARBOmedia Polska. Twórca pierwszych

kampanii opartych na emisji pełnoekranowych spotów telewizyjnych w środowisku

internetowym, pierwszej kampanii wykorzystującej internetowy Product Placement, oraz

pionierskich kampanii sponsoringowych opartych na niestandardowych obecnoś

ciach stałych.

Współtwórca modeli sprzedaży opartych na mierzeniu dotarcia do grup celowych.

Pracował nad kampaniami dla najważniejszych domów mediowych obecnych w Polsce, dla

klientów takich jak Polska Telefonia Cyfrowa [era, HEYAH], PTK Centertel

[idea/ORANGE, POP], Microsoft, Polkomtel, PEPSICo, FIAT i wielu innych.

ARBOmedia Polska jest jedynym w Polsce europejskim Domem Sprzedaży Mediów, zarówno

klasycznych jak i internetowej powierzchni reklamowej oraz reklamy ambient.

ARBOmedia Polska reprezentuje ponad 250 serwisów internetowych o łącznej liczbie

ponad 430 mln odsłon oraz dotarciu do ponad 7,3 mln Internautów miesięcznie (źródło

danych: Megapanel PBI/Gemius 2005.06). Wśród nich: GazetaPrawna.pl,

NowoczesnaFirma.pl, MediaRun.pl, Twoja-Firma.pl, eGospodarka.pl, BiznesNet.pl,

podatki.pl, Hip-Hop.pl, GRY-OnLine.pl, kobiety.pl, gratka.pl oraz wiele innych.

TOMASZ WILEŃSKI - absolwent i doktorant Szkoły Głównej Handlowej - katedry

marketingu międzynarodowego. Od początku 1999 zajmował się sprzedażą powierzchni

reklamowej nośników reklamy zewnętrznej. Wcześniej pracował w domach mediowych

Mindshare i Media Direction jako media planner. Od

  początku 2000 prowadził pierwszy polski kurs z reklamy przez Internet dla Midwest

Business Training. Jest autorem cyklu publikacji traktujących o działaniu reklamy

oraz jej wpływie na sprzedaż.

Od 2000 roku jego kariera związana jest z Internetem, kiedy jako udziałowiec i szef

sprzedaży rozpoczął tworzenie firmy ClickAd. Później przyczynił się do powstania i

rozwoju sieci reklamowej Qnet.

Obecnie Tomasz Wileński jest szefem spółki Interactive Solutions - firmy

specjalizującej się w zakresie komunikacji on-line.

TOMASZ PIĄTKOWSKI - Pracuje w mediach od 2002 roku. W styczniu 2005r. rozpoczął

pracę w McCanie. Pierwsze kroki w branży stawiał w Cr-media w departamencie

internetowym. Obecnie zajmuje się planowaniem i strategiami reklamowymi online.

Największe osiągnięcia jeszcze przed nim, ale zawsze chwali się realizacją pierw

szej w Polsce kampanii streamingowej opartej o technologię F!

lash. Ws

półtworzy dział internetowy Zentropy Universal Interactive.

ul. Grażyny 13, 02-548 Warszawa

tel.: /22/ 540 15 85, tel.kom.: 604 540 663

https://www.finconsulting.pl

słownik informatyczny ... aby wiedzieć więcej

(łac. Oxygene - tlen) Tlen był jest i będzie bo tlen jest wszędzie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie lubię teoretyków tego typu. Naciąganie na kaske! Na 100% więcej wiedzy zarówno teoretycznej i praktycznej jest na tym forum.

Liszek

Interesuje Cię nurkowanie

Potrzebujesz tłumaczenie cv na angielski?

Największa ilość ofert pracy w jednym miejscu: praca za granicą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności