Skocz do zawartości

META NAME="Description"


mkane

Rekomendowane odpowiedzi

Tak się zastanawiam i jakoś nie mogę tego znaleść.

Hmm.... Jest strona (e-sklep) kilkaset podstron, w tej chwili ten meta tag ma tą samą wartość na każdej podstronie, czy jeśli zastosowałbym system automatycznego generowania tego tagu dla podstron, który modyfikowałby ten tag w jakiejś części dostosowując go do treści podstrony, powiedzmy piewsze 3-10 słów były by zmieniane a reszta taka sama jak na głównej stronie to byłby to plus dla głównej, minus czy bez znaczenia. Np. jeśli chodzi o linki wewętrzne i ich moc :)

Mam nadzieje, że zrozumiale to wytłumaczyłem bo dzis mam jakąs niemoc w myśleniu :) hehe

Z cyklu "Przysłowia Polskie":
- "We wakacja jak i w wiosnę - Google podskakuje se radośnie."
Mój blog o pozycjonowaniu i nie tylko... Strona firmowa - www.antygen.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiac kontekstowe metatagi IMHO mozesz tylko zyskac. Szczegolnie jesli to jest sklep. Dla czlowieka (juz nawet nie dla wyszukiwarki) niebagatelne znaczenie ma gdy nazwa produktu wyswietli sie jako title, a w description znajdzie opis (przyjmujemy, ze szuka konkretnego produktu).

Oficjalna strona serii Football Manager ( FM 2005, FM 2006 ) - CM Revolution

Forza MLKS Woźniki Śląskie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności