Skocz do zawartości

Odradzanie pozycjonowanie w Sunrise


michalk

Rekomendowane odpowiedzi

1. Jeśli klient nie sprawdza firmy z którą ma zamiar podpisać umowę na 2 lata, należy trzymać za niego kciuki - nie wydaje mi się, żeby przeczytanie 16 stron było aż takim wyczynem, szczególnie jeśli odeśle się go do ciekawego wątku. Ilość opinii, szczególnie tych negatywnych, mówi sama za siebie.

2. Skoro klient rzuca hasło "co Pan na to" zapytałabym "przepraszam, czy w umowie zagwarantowano Panu/Pani utrzymanie strony na "przyzwoitym miejscu" w wynikach wyszukiwania, czy tylko pozycjonowanie na podane dziś frazy? Jeśli Pana/Pani firma, nie zamierza się rozwijać / poszerzać sortymentu, to umowa jest rzeczywiście korzystna."

i w tym momencie z ust większości klientów pada magiczne "a jaka to różnica" czyli zaczynamy tłumaczenie, jak chłop wołu, tzw. łopatologia stosowana... Nie szkalujesz konkurencji, po prostu wyjaśniasz klientowi na czym polega marketing w sieci. Dzisiaj przekonanie klienta jest prostsze niż 2-3 lata temu:

a) konkurencja, właściwie każda firma ma swoją stronę

:) powstaje multum nowych stron, pozycjonowanych na "nowe frazy"

c) mamy "problemy prawne", branża jest nowa i umowy często są cyrografami w dosłownym tego słowa znaczeniu [firma wywiązuje się z umowy, nie jej wina, że strona pozycjonowana jest na "zużyte" frazy]

itd...

@-->->----

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności