Skocz do zawartości

[PHP] generowanie podstron z tą samą treścią, jak?

Kede

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem całkowicie zielony w php, mod_rewrite również.

Chodzi mi o to żeby skrypt wygenerował np. 200 czy może nawet kilka tysięcy podstron.

W skrócie jak stworzyć kilkaset lub kilkatysięcy podstron w php każdą z tą samą treścią lub treścią pobieraną z index.php?

Proszę o pomoc :) Przydałyby mi się gotowe rozwiązania

Adresy podstron to mogą być np. 1.php, 2.php itd. albo strona1.php, strona2.php.

Chodzi mi o to żeby skrypt wygenerował ...

Przydałyby mi się gotowe rozwiązania

Tu jest to opisane, a tu są gotowe rozwiązania

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Chcesz, potrafisz to pisz komuś kody, programy, gotowce, a jak nie potrafiwszy to "Ja pie*** jak nie masz vspak nic to przekazania to po jakiego grzyba piszesz?" :P

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

vspak ma racje no ale cóż. Wystarczyłoby żeby ktoś powiedział jakim sposobem/jakim poleceniem to zrobić, poszukałbym sobie. Tak to jest jak szukanie igły w stogu siana. Tylko potrzebuje tworzenia podstron przez skrypt, nie potrzebuje znajomości całego php

A to co robię mam zamiar udostępnić

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie