Skocz do zawartości

Problem z katologowaniem w publikerze

masazgliwice.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam problem, a mianowicie posiadam program publiker z aktualizacją 2.1.4 i od dłuższego czasu mam problem z dodawaniem manualnym oraz przec CRONE do katalogów. Precle są dodawana ale katalogi wcale proszę o pomoc.Nadmieniam, że jestem tu 1 raz i jestem laikiem.Jeżeli chodzi o serwer wszystko jest ok. Raport pozytywny.

sprawdz czy w ustawienich grupy masz zaznaczone linkowanie do katalogow oraz zaznaczone wszystkie skrypty

Oprócz tego jesli uzywasz tekstow czesciowych to w generatorach zobaczy czy masz aznaczone katalogi tez

Najlepiej załóż sobie pierwszą grupę, krok po kroku z instrukcją , jak nie masz napisz maila do supportu publikera to Ci podeślą.

baner-seostationv2.png

Witam ponownie

wszystko mam zaznaczone dot. linkowania robilem wszystko krok po kroku.

Do katalogow wogle mi nie dodaje ani przez crone ani manualnie nawet instalowalem 2 raz na poczatku mi dodawal potem wogle.Tylko i wylacznie do katalogow:

Wysłanych: 340 (do katalogów: 0, do precli: 340)

Opublikowanych: 270 (w katalogach: 0, w preclach: 270)

Pozdrawiam

Witam ponownie

wszystko mam zaznaczone dot. linkowania robilem wszystko krok po kroku.

Do katalogow wogle mi nie dodaje ani przez crone ani manualnie nawet instalowalem 2 raz na poczatku mi dodawal potem wogle.Tylko i wylacznie do katalogow:

Wysłanych: 340 (do katalogów: 0, do precli: 340)

Opublikowanych: 270 (w katalogach: 0, w preclach: 270)

Pozdrawiam

Cieżko powiedzieć czemu Ci nie dodaje, ja bym proponował skontaktować się z supportem publikera. Ale myślę że coś masz źle dodane w zadaniach corna.

Kto pyta, nie błądzi  :nauka:

https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?showtopic=72644

To jest cały długi temat dotyczący publikera - tam jakbyś zadał to pytanie to prędzej uzyskasz satysfakcjonującą odpowiedź.

A jak klikasz "sprawdź" w zarządzaniu grupą to nie pojawia się jakiś błąd?