Skocz do zawartości

[startup] seoTXT.pl - Zlecenie tekstów jeszcze nigdy nie było takie proste


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 469
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...

1. Przydałaby się procedura odzyskiwania hasła

2. Na dzień dzisiejszy arty klientów lądują na waszych stu stronach zapleczowych. Co mamy na gwarant, że nie podepniesz tam rozwadniających moc naszych linków swl-a publicznego czy własnego teraz i w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w przypadku gdy linki przestają być emitowane z powodu zbanowanej domeny?

Co robicie w takim przypadku?

Widzę w tej chwili jednego precla, na którym jest emitowany link, ale albo precel nie został zaindeksowany jeszcze, albo został już zbanowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Remiss - mamy przypominanie hasła na liście todo, ale wcześniej są pilniejsze rzeczy. Obecnie reset można uzyskać kontaktując się z nami.

Na punkt drugi odpowiem pytaniem na pytanie - jaka gwarancja byłaby dla Ciebie jako klienta satysfakcjonująca? Oprócz zasad/regulaminu usługi nie bardzo mamy pomysły w jaki sposób możemy takie coś gwarantować :D. Naturalnie mogę zapewnić, że nic takiego nie będzie miało miejsca.

@5il3nt - nowa domena +301. Co do tego jednego precla to rzeczywiście jest jeden do podmiany. Tu bardziej była kupiona domena już z problemami bo nie zaindexował się ani na chwilę. Na początku jeszcze czekaliśmy, ale teraz jest już decyzja o podmianie.

Obecnie staty site/linki yahoo wyglądają tak jak poniżej. Co do linków trzeba wziąć pod uwagę, że precle są też linkowane mocno z naszego zaplecza, którego nie widać w yahoo, więc liczby są zaniżone niekiedy o parę setek.

75/460

90/145

82/37

78/43

95/138

73/22

78/37

79/1

122/1

79/85

93/55

98/3

94/52

63/10

55/6

57/4

62/6

87/49

52/10

60/1

86/104

55/1

63/477

52/3

48/27

53/2

59/2

52/6

96/43

0/40

61/7

54/12

71/21

29/1

57/8

84/175

11/1

61/2

47/1

56/1

67/9

46/8

54/1

55/1

63/10

62/6

90/80

71/62

62/3

53/6

87/4

120/67

65/151

92/27

59/21

114/8

104/40

116/16

94/14

81/3

120/19

102/12

93/70

119/135

119/75

113/7

101/121

93/74

103/34

101/7

97/37

115/14

100/16

95/99

105/107

111/29

108/92

96/10

118/73

102/15

106/387

108/31

96/14

105/11

121/62

105/14

110/94

114/88

114/89

126/30

102/38

93/23

119/39

88/23

109/40

91/36

75/8

71/33

93/7

80/10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To byśmy prosili zaktualizować regulamin, który pomimo rozwoju oferty, pozostał niezmieniony. Czyli "Gwarantujemy utrzymywanie linków przynajmniej 5 lat od momentu dodania w ofercie płatności jednorazowej" oraz niepodłączanie na stronach z artami klientów innych linków niż ich własne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Regulamin zaktualizowany.

2. Zapraszamy do zapoznania się z kolejną usługą, dla której został wydzielony oddzielny temat: https://www.forum.optymalizacja.com/index.p...howtopic=128223

3. Wprowadziliśmy możliwość oceny jakości otrzymanych tekstów. Można to zrobić w momencie akceptacji zlecenia, lub na podstronie już zaakceptowanego zlecenia. Bardzo prosimy aby oceny te tyczyły się samej jakości treści, a nie np. problemów z terminowością. Dla wywiązywania się z terminów przygotujemy oddzielne statystyki ponieważ dysponujemy odpowiednimi danymi z systemu.

Za kilka dni, kiedy uzbiera się trochę ocen udostępnione zostaną jawnie średnie oceny każdego z pracowników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprowadziliśmy 2 uaktualnienia:

1. Przy dodawaniu zlecenia widać już średnią ocenę pracowników, na razie z małej liczby zleceń, ale systematycznie to się zmienia.

2. Z racji tego, że część klientów nie akceptowała zleceń nie mając jednocześnie do nich żadnych zastrzeżeń, umożliwiliśmy tekściarzom samodzielną akceptację takich zleceń pod kilkoma warunkami. Jest to dla nich ważne ponieważ jeśli zlecenie nie jest zaakceptowane to pracownik nie dostaje za nie pieniędzy (środki są zamrożone). Warunki, które muszą być spełnione, żeby pracownik mógł zaakceptować zleceni to:

- musi napisać wiadomość z prośbą o akceptację zlecenia lub zgłoszenie poprawek przez klienta;

- jeśli klient w ciągu 7 dni od tej wiadomości nie zaakceptuje zlecenia i nie zgłosi żadnych uwag do tekstów to pracownik może je zaakceptować;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności