Skocz do zawartości

Aktualizacja WP przez Klienta


joketown

Rekomendowane odpowiedzi

Mam klienta, który zażyczył sobie stronę z CMS opartym na WP. CMS zawiera dość sporo wtyczek, część będę musiał przerobić. Wiadomo, że raz na jakiś czas wychodzą aktualizacje do samego WP jak i pluginów. Co robicie w takich przypadkach: usuwacie możliwość aktualizacji (trochę bez sensu), aby gość sobie nie zepsuł serwisu nie mając wiedzy programistycznej, informujecie, że wy jako support wykonujecie aktualizacje za dodatkową kasę i kiedy trzeba będzie coś zaktualizować, to żeby się zgłosili, czy jak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności