Skocz do zawartości

Integracja z AdWords


piernik

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

tak jest, wróciłem ze spaceru i też widzę, że do testowego urla:

[edit] ?ad=AdName&cm=CampaignName dodali &gclid=CMeYjvz6u4ECFQJmQgod1V6saa

ale w statach nic...

OFFTOPIC swoją drogą, co może znaczyć te gclid? google campaign/conversion l-cośtam id? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na dziś będę kończył - świetnie mi się z Tobą Michał i Imrahilem pracowało - służę więc własnymi doświadczeniami, zamierzam ostro pogonić te staty

[edit] Sobota południe - nie dość, że nie pojawiły się wyniki z AdWords, ale widzę że w ogóle nic nie rejestruje. Czas odpocząć - idę do lasu, zobaczyć jak wygląda tej zimy

[edit] No i zaraz będzie poniedziałek, a tu nic nie działa :D

więc podjąłem decyzję: dla testów przejdę na utm bo łatwiej mi skonfigurować swoje analizy, niż dopisywać te tłumaczenia do kodu GA. Jednak nie ruszam nic co właśnie wchodzi w sezon świąteczny. Dla G, oznacza to raczej fallstart.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wczoraj zauważyłem pierwsze informacje o google[cpc], całe kampanie są importowane. Wygląda dobrze.

Tylko, że muszą być te stringi a zmieniłem z powrotem na swoje kilka dni temu, więc statystyki mam do tego dnia, ale co najważniejsze to to, że już to działa. Teraz tylko dorobić informacje o ROI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka nowych spostrzeżeń. Dane z GA są poszatkowane - 5 grudnia mam brak danych między 16 a północą. Dane z AdWords mam dopiero 6 grudnia od północy do 9 rano. Próbowałem porównać to z własnymi badaniami, ale musiałbym wprowadzić porównania co do godziny! bo nie da się porównać dnia do dnia... Generalnie podtrzymuję swoją opinię, że GA nie nadaje się do pracy ;)

[edit] Wcześniej sprawdzałem na wyrywki godzinne wejścia z "organic google" i było całkiem OK - oczywiście pamiętając, że G zlicza cookies. Sprawdzę też kiedyś PPC, ale ten interfejs i te opóźnienia są dla mnie koszmarem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
W Adwords wchodzisz do My Account -> user preferences

i tam jest nowa opcja "Analytics" odnosząca się do tagowania kampani.

Troche odgrzebuję, postanowiłem trochę to potestować, ale problem w tym, że za bardzo nie wiem jak zintegrować te statystyki z AdWords.

Michał, nie wiem może coś się zminiło od tego czasu, bo to już poł roku będzie, wchodzę do zakładki My Account i tam mam tylko:

Billing Summary | Billing Preferences | Access | Account Preferences

..nie mam czegoś takiego jak "user preferences".

Mam za to główną zakladkę, zaraz za Raports: Analytics i tam można dołączać statystyki.

Postanowiłem zapoznać się z reklamą trochę od innej strony, więc ruszam z kampanią AdWords i Onet Boksy, do którego bony można znależć na Google.

Zobaczymy jakie efekty z tego będą. Ale zastanawiam się jak teraz u Was jest z stymi statystykami zgadzają się już?

EDIT: I takie mały pytanie niezwiązane z tematem, na jakiej podstawie dobierać Max CPC?

Mar.

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz się pokazuje jako Account preferences -> https://adwords.google.com/select/EditUserPreferences

Tam jest opcja Tracking, gdzie auto-linking się ustawia na yes.

Raczej dobrze sobie te statystyki radza teraz.

//edit

Z max. CPC musisz sobie popróbować. Pamiętaj, że im dłużej masz reklamę i im lepszy CTR tym lepszy quality score, więc możesz być wyżej płacąc mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki. Czyli mam to rzoumiec tak, im mniejszy ustawię max CPC tym mniej płacę za kliknięcie? Czyli jesli na jakieś hasło nie ma reklam, wrzucę tam swoją i dam najmniejszy, to dzięki temu reklama będzie się wyśiwetlać i będzie OK, dobrze to rozumuję?

Mar.

Polecam katalog SeoPark.pl, katalog AK47 (5 lata w sieci) ...oraz Wirtualne-miasta.eu
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od kilunastu dni korzystamy ze statystyk Google Analytics, podpiąłem je do konta AdWords, włączyłem Auto-tagi. Dane z AdWordsów są przekazywane do Analytics, ale w niektórych raportach brakuje danych na temat kliknięć, konwersji i ROI dotyczących kampanii z AdWords. Jestem pewien, że wszystkie skrypty chodzą poprawnie (zliczający wyświetlenia, konwersje i transakcje).

Czy też macie takie problemy?

Na przykład:

Raport: All Reports > Marketing Optimization > Marketing Campaign Results > Medium ROI

Dla kampanii: none, refferal, organic podane są dane na temat wizyt i wygenerowanego obrotu, a dla kampanii cpc - liczba wizyt i obrotu wynosi 0, ale jest podany koszt (ten się zgadza :-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja tego nie rozumiem. Wczesniej załozylem sobie statystyki w analytics i pieknie dzialają, a pozniej podpiąłem je do adwordsa. Mimo tej samej domeny mam teraz 2 rózne kody w skrypcie do umieszczenia na www. Z których w koncu mam korzystać?

Piekielko.com - sklep z biżuterią etniczną / orientalną należącą do plemienia Kuchi z Pakistanu.

Kupisz: kolczyki, naszyjniki, naszywki, pierścienie, bransolety, torebki, etui, stroje i inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo. Chyba trochę za bardzo się pospieszyłem i zrobiłem tak, że AdWords zamiast połączyć się z istniejącym kontem Analytics utworzyło mi nowe. I teraz nie za bardzo wiem co zrobić. Jak loguje się na Analitycs (oczywiście po wcześniejszym wylogowaniu się z AdWords) to mam 2 konta do wyboru (to stare i to które sobie utworzyłem z AdWordsa), a jak loguje się do Adwords i klikam na Analytics to mam tylko to nowo utworzone konto z nowym kodem do umieszczenia na stronce.

I pytanie. Czy ktoś wie jak usunąć konto Analitycs w ogóle, albo chociaż jak usunąć/zastąpić innym kontem Analytics w AdWords. Bo strata ciągłości statystyk mi się nie uśmiecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności